צילום: עידן גרוס
צילום: עידן גרוס

מסייעים לעסקים הקטנים: העירייה חילקה לעובדיה תווי קנייה למימוש עירוני בלבד

עיריית ראשון לציון הנפיקה לעובדיה תווי קנייה חדשים המאפשרים מימוש עירוני בלבד, במטרה לסייע לעסקים הקטנים בעיר לשקם את עצמם לאחר משבר הקורונה; ראש העיר רז קינסטליך: "העסקים המקומיים הם מנוע הצמיחה של הקהילה"

פורסם בתאריך: 27.4.21 07:56

משבר הקורונה הביא עסקים רבים לבקשת עזרה ובעיריית ראשון לציון מצאו דרך יצירתית לסייע לעסקים בעיר להרים את הראש מעל המים וכמיליון שקל יופנו לעסקים הקטנים והבינוניים בעיר.

במקום לחלק לעובדים תווי קנייה ארציים בחגים, שבדרך כלל ניתנים למימוש ברשתות ענק, הוחלט להתקשר עם חברת BUYME שיצרה כרטיס מיוחד למימוש רק בראשון לציון. כדי להטיב עד כמה שניתן עם בעלי העסקים בעיר, ההשתתפות בתווים פתוחה רק בפני עסקים קטנים ובינוניים ושאינם שייכים לרשת ארצית שמונה 15 סניפים ומעלה. כך למשל נמנים עסקים מקומיים כמו: מרכז השעון והתכשיט, שיר זלינגר איפור ותסרוקות, צעצועי רונית, מיכל שמש-ענו, ניהול מערכות יחסים, רטרו פנקייק בר ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "העסקים המקומיים הקטנים והבינוניים הם מנוע הצמיחה של הקהילה. מחובתנו להתגייס ולסייע להם להרים את הראש מעל פני המים, בסופו של דבר, כולנו, עובדי העירייה והחברות העירוניות והתושבים, ערבים זה לזה. אם כבר אנחנו מחלקים תווי קנייה לעובדים, מדוע שלא ינותבו לעסקים המקומיים שצמאים לכל תמיכה".

תו הקנייה הדיגיטלי נשלח במסרון לעובדים. בהמשך תבחן העירייה אפשרות לנהוג כך גם בחלוקת התווים הבאה בחגים.

יוזמה זו היא חלק משורה של פעולות שנקטה העירייה כדי להטיב עם בעלי העסקים המקומיים בעיר, כך למשל יזמה העירייה שבוע עסקים שבו פרסמה העירייה את ההטבות והמבצעים של בעלי העסקים. סיירת דיגיטלית של בני נוער עברה בין בתי עסק וסייעה להם להקים דפי פייסבוק ואינסטגרם לעסק על מנת לאפשר להם להתרחב במכירה ברשת. העירייה אפשרה לבעלי מסעדות ובתי קפה "לגלוש" לשטח הציבורי הסובב את בית העסק, מבלי לפגוע בדרכי הגישה, כך שיוכלו להציב יותר שולחנות בהתאם לריחוק המותר. עסקים אלו יהיו פטורים מכל אגרה נוספת למשך שלושה חודשים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר