(צילום: שגיא פלדמן, מאור אלוני)
(צילום: שגיא פלדמן, מאור אלוני)

נבחר ברוב קולות – דוד ראובן הוא יושב ראש מרחב ההסתדרות העירוני

יושב ראש ועד העובדים בעיריית ראשון לציון לשעבר וחבר מועצת העיר במהלך שתי הקדנציות האחרונות, דוד ראובן, נבחר ברוב קולות לכהן כיושב הראש של מרחב ההסתדרות העירוני ויחליף בתפקיד את זורי מזרחי, שכיהן בו במשך שני העשורים האחרונים

פורסם בתאריך: 21.3.21 07:56

בשבוע שעבר נבחר ברוב קולות דוד ראובן, לתפקיד היו"ר החדש של מרחב ההסתדרות בראשון לציון, הוא יחליף בתפקיד את זורי מזרחי, שהיה יו"ר המרחב במשך למעלה משני עשורים.

ראובן, כיהן בעבר כיו"ר ועד העובדים בעיריית ראשון לציון והיה חבר מועצה במהלך שתי קדנציות. "אני מתכוון להביא רוח חדשה להסתדרות" הוא אומר מיד. לדבריו, "אני חושב שבטווח המיידי יש לגעת בשני נושאים עיקריים ביניהם איגוד מקצועי ורווחה לעובדים פעילים וכן מתן רווחה לגמלאים".

מה זה אומר בפועל?

"ברמה המקומית, עזרה ותמיכה לוועדים בתחום של ערבי גיבוש לעובדים וברמה הארצית אני רוצה לקדם עמותות רווחה לקידום נופשים, הרצאות העשרה והשכלה לעובדים. אני בא מהרקע של יו"ר ועד העובדים ואני יודע דבר או שניים על הכשרת עובדים והעשרה עבורם ויודע עד כמה הנושא חשוב"

מה המצב בראשון לציון כיום מבחינת נתוני דורשי העבודה?

"כיום רשומים בעיר למעלה מ20 אלף מובטלים וזה מספר ענק, לדעתי במציאות הקיימת הזו אני מתכוון לסייע בכל הדרכים שיעמדו לרשותי על מנת לעזור לכל אותם אנשים למצוא עבודה. זה בעיני נדרש וחשוב יותר מכל דבר אחר כרגע".

האם אתה חושב שבשנת 2021 יש עדיין מקום לגוף כמו ההסתדרות?

"באופן חד משמעי, כן. הנה אני אתן לך דוגמא, עכשיו בתקופת הקורונה עובדים מאוגדים נפגעו, אבל ביחס לעובדים שאינם מאוגדים הם נפגעו הרבה פחות. אנחנו נותנים ייעוץ ותמיכה לעובדים שיצאו לחל"ת , עוזרים להם לבדוק את הזכויות שלהם וזה רק על קצה המזלג".

ואיך בכל זאת אתם מתמודדים עם ועדים חזקים?

"כיו"ר המרחב אני לא אמור להתמודד מול ועדים אלא נהפוך הוא, אנחנו אמורים לעבוד בשיתוף פעולה מלא, רציף והדוק. חשוב לי לציין שהדלת שלי פתוחה לועדי גמלאים ועובדים ואני קשוב לכל בעיה שצצה" הוא מסכם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר