(צילום: שגיא פלדמן, פרטי)
(צילום: שגיא פלדמן, פרטי)

חבר מועצת העיר אוזן: "ההחלטה לפתוח את מערכת החינוך היא נכונה"

חבר מועצת העיר ויו"ר ועדת הביקורת, דורון אוזן, מספר בשיחה עם "השקמה ראשון לציון" כי הוא תומך בהחלטה לפתוח מחדש את מערכת החינוך, אך במקביל מספר על כישלונה ועל האחריות שעברה להורים ולמורים פרטיים

פורסם בתאריך: 1.3.21 07:51

הירידה בתחלואה ואיתה גם העלייה בכמות המתחסנים שנרשמה בשבועות האחרונים הובילו בשבוע שעבר לפתיחתה מחדש של מערכת החינוך העירונית, שפועלת נכון לעכשיו במודל מצומצם התואם את נהלי העבודה של משרד הבריאות.

דורון אוזן, חבר מועצת העיר המכהן כיום במועצה כיו״ר ועדת הביקורת, מספר בשיחה עם "השקמה ראשון לציון" כי הוא "חושב שההחלטה של הממשלה ופרויקטור הקורונה לפתוח את מערכת החינוך היא נכונה לאור כמות המתחסנים הגדולה", אך מוסיף כי "יחד עם זאת חבל שבראשון לציון לא דאגו לקדם קמפיין חיסונים והתעוררו מאוחר לנושא".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"לא ברור מאין האומץ של מספר ראשי ערים וביניהם ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, לאיים בהפרת הנחיות של החלטות ממשלה לגבי חטיבות הביניים, שמסתמכת ב-100 אחוזים על המלצות הרופאים האחראיים שביקשו להמתין עוד קצת גם ככה פורים בפתח", מוסיף חבר המועצה אוזן. "לא שמעתי שהם ייקחו אחריות אם חלילה יקרה משהו, רק מקשקשים בניגון הקבוע ״תנו לנו אחריות אנחנו יודעים הכי טוב״ מה אתם יודעים הכי טוב? ראינו איך התחלואה זינקה בערים שלכם ולא ידעתם לפעול בכל הקשור לאכיפה שהייתה אנמית וחלשה".

ובכל זאת, הנתונים מראים כי יש גם דברים טובים בעיר ומערכת החינוך מטופלת טוב.

"בעיני מערכת החינוך העירונית בינונית וההצלחה של הילדים היא בעיקר בגלל ההורים שנאלצים להוציא כספים רבים על מורים פרטיים כבר בבתי ספר יסודיים. העירייה לא משקיעה ודואגת למימון גדול יותר ופותחת את האפשרות לתגבור לעוד תלמידים וזה יוצר הוצאה כבדה על משפחות עם 2-3 ילדים. לתושבי ראשון לציון מגיע יותר ולא הספקתי לדבר על עובדי העירייה הנהדרים שעושים מלאכת קודש ולא מתוגמלים כראוי. העיקר פורום ה-15 צריך לתעל את הפורום לאינטרסים של העיר".

ובמעבר חד, תכף מתחילה עונת הרחצה, אתה חושב שזה יקרה לאור המצב הנוכחי החופי הים התיכון?

"להערכתי עונת הרחצה תיפתח כרגיל יינתן מענה עד אז, אבל הבעיה שתושבים בעיר בכלל אינם מעוניינים להגיע לחוף זה מהסיבה שההנהלה הנוכחית אחראית למרבית היתרי הבניה שניתנו מדצמבר 2018 מבלי לתת את הדעת לפתרונות חניה, לבדיקה תחבורתית רצינית, לבעיית הפקקים המטורפת שגרמה לציבור גדול להעדיף חופים אחרים הסמוכים לעיר".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר