צילום: דותן קורתי

מיזם מיוחד לתקופת הקורונה: ביקורי בית של תלמידים וסטודנטים אצל ניצולי שואה וקשישים

במסגרת המיזם תלמידי כיתה י"ב וסטודנטים מבקרים ניצולי שואה וקשישים שהבדידות היא מנת חלקם במיוחד בתקופת הקורונה. הרב דותן קורתי: "התקופה הזו קשה לכולם, אבל לקשישים שנמצאים זמן רב בבתים ומשוועים לחברה על אחת כמה וכמה"

פורסם בתאריך: 9.2.21 07:53

במסגרת מיזם מיוחד ומרגש אותו יזם רב המכללה למינהל ושליח חב"ד בקמפוס הרב דותן קורתי ובשיתוף מחלקת הרווחה בעירייה ואגודת הסטודנטים במכללה למינהל, יוצאים בכל שבוע סטודנטים ותלמידי י"ב לביקורי בית אצל עשרות ניצולי שואה וקשישים בודדים ומפיגים את הבדידות אשר היא מנת חלקם – במיוחד בתקופת הקורונה. במסגרת המיזם מחולקות חבילות מזון לזקוקים לכך.
באחד הביקורים, המתנדבים ביקרו בבתי הקשישים וחילקו ערכת פירות יבשים ועציצים – ובעיקר שימחו את הלבבות.

צילום: דותן קורתי

"התקופה הזו, קשה לכולם אך לקשישים שנמצאים זמן רב בבתים ומשוועים לחברה, על אחת כמה וכמה", מספר הרב דותן קורתי יוזם הפרוייקט. "החלטנו לנקוט פעולה שתוסיף בטוב ושמחה לבני הדור בשלישי שאנו חייבים להם כל כך הרבה. הקשרים הנרקמים בין המתנדבים והקשישים מרגשים מאד ונותנים תקווה לימים יפים יותר, שיבואו בקרוב בעזרת השם".

כזכור, כפי שפורסם כאן בעבר, הרב דותן קורתי, נדבק בקורונה במהלך ראש השנה האחרון יחד עם אשתו ובתם הבכורה כאשר אירחו מספר חיילים בודדים וסטודנטים מתוך רצון שיהיה להם היכן לעשות את החג. לדאבונם, נתגלה להם כי אחת מהאורחות הייתה מאומתת לקורונה. ברגעים בהם חש ברע הוא פנה אל הציבור בבקשה שישמרו על כללי משרד הבריאות ואמר: "אומנם, ברוך השם לא היה משהו נשימתי. אז הייתי רגוע לכל אורך הסיפור. שמרו על עצמכם, אנשים יקרים. ברגעים שסבלתי מאוד, הצטערתי שזלזלתי בנחיות ובמה שאפשר לעשות כדי לא להידבק", ציין.

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר