הרב דותן קורתי. צילום: פרטי
הרב דותן קורתי. צילום: דותן קורתי

רב המכללה למינהל נדבק בקורונה: "ברגעים שסבלתי הצטערתי על שזלזלתי בהנחיות"

הרב דותן קורתי מספר כיצד נדבק בקורונה יחד עם אשתו והילדים

פורסם בתאריך: 1.10.20 15:02

רב המכללה למינהל בראשון לציון, הרב דותן קורתי, נדבק בקורונה במהלך ראש השנה יחד עם אשתו ובתם הבכורה. שאר בני המשפחה נמצאו שליליים, וכעת כל המשפחה נמצאת בבידוד.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"לאשתי ובתי המחלה הייתה קלה מאוד ורק התבטאה בצינון וקצת שיעול", סיפר הרב, "אבל אני קיבלתי את זה בצורה לא נעימה: כאבים איומים בכל הגוף, בחילות, חום גבוהה, כאבי ראש ועיניים, חוסר אנרגיה קיצוני, לילות בלי שינה, אבדן חוש ריח (זמני מקווה)".

בהמשך סיפר הרב קורתי כי היו רגעים בהם חש ברע ופנה אל הציבור בבקשה שישמור על כללי משרד הבריאות. "אומנם ברוך השם, לא היה משהו נשימתי אז הייתי רגוע לכל אורך הסיפור. שמרו על עצמכם אנשים יקרים, ברגעים שסבלתי מאוד, הצטערתי שזלזלתי בהנחיות ומה שאפשר לעשות כדי לא להידבק", כך ציין.

הרב קורתי עומד בראש מחלקת דת ומסורת שאותה הקים במכללה למינהל לפני כעשור. הרב קורתי ומשפחתו נוהגים לארח סטודנטים וסטודנטיות בתקופת החגים. על כך התייחס קורתי. "השנה לא נזכה לעשות את הדבר שאנחנו הכי אוהבים בעולם והוא לארח, ובפרט לארח בסוכה. הכול משמים ואני מקבל עלי את הדין ובטוח שעוד נזכה לארח ולשמוח עד בלי די." כתב רב המכללה בפייסבוק והוסיף: "עוד דבר שמאד כואב לי זה, שבגלל הבידוד הממושך אני לא מצליח לחלק מזון ולעשות זיכוי מצוות לאנשים ומתפלל שאלוקים יאפשר לי לחזור לזה כבר. עכשיו כבר הכול בסדר ועוד כמה ימים נסיים את הבידוד בעזרת השם".

בשיחה עם "השקמה ראשון לציון", מספר הרב כיצד נדבק בנגיף: "בראש השנה אירחנו מספר חיילים בודדים וסטודנטים, מתוך רצון שיהיה להם היכן לעשות את החג, למרות שהקפדנו על הכללים, אחת מהאורחות התגלתה מאומתת לאחר שהבוס שלה סיפר לה שהוא חולה קורונה, ולצערי נדבקתי ממנה. זאת סיטואציה לא פשוטה וגם מפחידה, כשמסתכלים מסביב, המטרה שלי היתה לשמח אנשים בחג, אבל הלקח הוא לכולם".

מה הלקח?

"שעם כל הרצון והאהבה חובה לשמור על ההוראות ולהקפיד ולהקפיד. חג סוכות מתקרב ובכל שנה בסוכה שלנו היו עשרות אנשים. השנה לא נזמין אף אחד חוץ מהמשפחה הגרעינית שלי. עד סיום הקורונה אני מפציר בכולם תשמרו על ההנחיות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל הכבוד לך רב יקר ה'ירפא אותך ואת בני מישפחתך אמן

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר