מחסומים לאכיפת הסגר (צילום: החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון)
(צילום: החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון)

מתקרבים לסוף שבוע של סגר: התחלואה בעלייה למרות התרחבות מבצע החיסונים

סוף השבוע יעבור גם הוא תחת מגבלות הסגר, ביניהן איסור על פתיחת עסקים ואיסור יציאה מהבית שלא לצורך חיוני או מוחרג. למעלה משליש מתושבי העיר כבר התחסנו נגד קורונה, אבל התחלואה עדיין בעלייה

פורסם בתאריך: 28.1.21 14:01

ראשון לציון נכנסת לסוף שבוע נוסף של סגר מלא, במסגרתו העסקים נותרים סגורים ונמשך גם איסור היציאה מהבית למרחק של יותר מקילומטר אחד שלא לצורך המוגדר כחיוני או מוחרג. במסגרת הסגר, בשלושת השבועות האחרונים, נאסר גם קיום של התקהלות של מעל חמישה אנשים איש בחלל סגור ויותר מ-10 אנשים בשטח פתוח, לרבות בעת תפילה.

למרות המצב הקשה של העסקים, שרבים בהם נמצאים בסכנת סגירה או לפחות נפגעו קשה מהסגרים שחוזרים מאז פרוץ הקורונה, גם בסוף השבוע הקרוב ממשיך האיסור על פתיחת עסקים שאינם מוגדרים כחיוניים, זאת במקביל להמשך האיסור על קיום ספורט בקבוצות והאיסור על אירוח והימצאות בבית של אדם אחר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


נתונים שפרסם היום (ה', 28.1) משרד הבריאות מראים כי על אף אחוז המתחסנים הגבוה, שחצה השבוע את הרף של שליש מתושבי העיר ועומד כעת על 36 אחוזים, מתוכם כמעט 20 אחוזים כבר קיבלו את מנת החיסון השנייה, התחלואה עדיין נמצאת בעלייה, כך לפי עדכון של משרד הבריאות שהראה הבוקר 1,141 מקרים של חולים פעילים בראשון לציון.

בתגובה לעלייה הנמשכת במספר הנדבקים, שלא עוצרת גם בעת הסגר ולמרות ההגבלות הרבות, הודיע משרד הבריאות כי החל מהיום תורחב הזכאות לחיסונים נגד קורונה גם לבני 35 ומעלה, כאשר הרף הקודם לזכאות עמד על גיל 45 ומעלה. בכך, יותר מתושבי העיר יהיו זכאים לחיסון, ולפי צפי של משרד הבריאות רבים מהם יתחסנו בקרוב.

ממרחב איילון של המשטרה שאחראי על אכיפת האיסורים וההגבלות במסגרת הסגר, נמסר כי הוקצה כוח אדם מיוחד לטובת אכיפת תקנות משרד הבריאות בערים באזור. במסגרת האכיפה ביצעה המשטרה עד כה פעילות ממוקדת נגד עסקים שפעלו ללא היתר במספר מקרים, בהם נקנסו בעלי העסקים ונרשמו דו"חות ללקוחות שנמצאו בהם והפרו בכך את תנאי הסגר.

מהמשטרה נמסר כי הציבור נקרא כעת לגלות אחריות אישית וציבורית, וכי יש להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה כף

    כי אין סגר הדבר היחידי שסגור זה החנויות הרגילות כל השאר פתוח הרחוב מלא אנשים ופה בשכונה היום שבת מלאאאא אורחים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר