צילום: בתי לוין

נפגעי הקורונה: חנות הספורט ברחוב רוטשילד בסכנת סגירה

"הסגר השלישי הוא וידוא הריגה לבעלי העסקים", מספרת דבורה אהרוני, בעלת חנות 'ספורט ליברמן' המיתולוגית שפועלת בעיר כבר כמעט ארבעה עשורים, ונמצאת כעת על סף קריסה

פורסם בתאריך: 21.1.21 13:54

עסקים רבים נסגרו בעקבות המשבר הכלכלי שנגרם בשנה שחלפה מאז התפרצות מגפת הקורונה במרץ האחרון. בחנות ספורט ליברמן, שפועלת ברחוב רוטשילד 25 בראשון לציון מזה 37 שנים, נלחמים היום בכל הכוח כדי להשאיר את הראש מעל המים.

החנות מופעלת על בני הזוג אהרוני, אליהם נוסף לפני מספר שנים הבן שחר. לאחר חודש של סגר, בו נאסר לקיים מסחר ברחוב, בעליה של החנות אובדי עצות ומקווים שהמצב ישתפר במהרה. "הסגר השלישי הוא וידוי הריגה לבעלי העסקים", מספרת דבורה אהרוני, בעלת החנות המיתולוגית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"לאף אחד לא אכפת שם למעלה בממשלה, זה לא מעניין אותם מה שקורה כאן למטה עם העסקים הקטנים והגדולים" מספרת אהרוני, "בסוף יום וחודש אני זו שצריכה לשלם את החשבונות השכירות והספקים בזמן, למישהו אכפת שיש קורונה מהשרשרת הזו? כל אחד רוצה את הכסף שלו בזמן אבל בינתיים בשנה הזו, הרווחנו עשירית ממחזור רגיל, זו מכה קשה ביותר".

"המצב מאוד גרוע". מוסיפה אהרוני. "יש פחות אנשים. אנחנו בהפסדים וגם ככה יש לנו בעיות לשלם את ההוצאות השוטפות לספקים, שכר דירה ומשכורות. בממשלה מתעלמים כאילו לא קרה כלום ואנחנו מקבלים על הראש מהשוטרים. הכול קשה. אנחנו לא עושים עשרה אחוז ממה שעשינו בעבר. פתחנו אתר ויש עליו הוצאות כי אתה הרי צריך לשלם למישהו שמטפל באתר. אתה גם צריך לשלם לחברת שילוח. הכול עולה כסף".

תילחמו כדי שהחנות לא תיסגר?

"אנחנו נילחם בשיניים שהיא לא תיסגר. אנחנו לא נוותר".

מה את חושבת על התנהלות הסגר הזה?

"אני לא סומכת על היישום של כל הדבר הזה. החרדים יצאו לחתונות ונתב"ג נשאר פתוח. יש נמל תעופה אחד בארץ ולא סוגרים אותו בגלל פוליטיקה. אנחנו לא צרכים לסבול בגלל מניעים פוליטיים. שמרנו על התו הסגול והכל היה בסדר. אז היה שבועיים סגר קל שהוא כמו הנוכחי ואנחנו חודש סגורים. לא תהיה התקהלות? בטח שתהיה התקהלות בחוץ".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דורון

    כולנו מצטערים שזה המצב ומחכים שהגזירה הזאת תחלוף במהרה אבל רק תדייקו בבקשה , המקום פתוח , מקבלים קהל מאחורי דלת עם כיסוי נייר, עובדים מקבלים 2,3 לקוחות בו זמנית ויש עסקים אחרים שבאמת סגורים כמו בקניונים ובמרכזי קניות שם האכיפה היא חזקה יותר

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תעשו טובה כשעבדתם וחסכתם כתבתם את העושר שלכם. זה מה יש .לחסוך לזמנים קשים. אני לא ראיתי את החנות הזאת ללא קונים. בימים רגילים. אחרונים להתלונן

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר