רן הירש - צילום אבישי פינקלשטיין
רן הירש - צילום אבישי פינקלשטיין

הכי רחוק שאפשר

כמה רחוק תלכו בשביל לעזור לבת שלכם? תשאלו את רן הירש שכדי לעזור לביתו להתמודד עם "סכרת הנעורים" פיתח לחם מיוחד ששינה חיים

פורסם בתאריך: 18.1.21 07:58

כשרן הירש, עורך דין המתמחה בנדל"ן ראה את ביתו האמצעית מאובחנת כחולה בסכרת נעורים הוא חיפש עבורה את הטיפול הטוב ביותר, במסגרת מסע החיפושים הוא הפך לשותף ומייסד ב EATSAN, מזון עם ערף גליקמי נמוך שמתאים מסתבר לכולם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"לפני כשש שנים אובחנה ביתי האמצעית, הדר, כחולת סוכרת נעורים. כחלק מהלמידה של הנושא, ביקרנו רופאים רבים ותזונאיות, וחיפשנו את הטיפול הכי טוב ואת התזונה הכי טובה. כך הגענו גם אל ד"ר מריאלה גלאנט, אנדוקרינולוגית בוגרת הארוורד, המתמחה בטיפול בסוכרת והשמנה" הוא מספר מייד ומוסיף, "במפגש הזה גילינו שכמו שאנחנו מחפשים אוכל טעים, מופחת פחמימות ובלי ממתיקים מלאכותיים לבת שלנו, ד"ר גלאנט מחפשת אותו דבר עבור כל הלקוחות שלה. ובנוסף, שהיא פיתחה שיטה להפחתת ערך גליקמי במזון. היא גם סיפרה שיש לה חלום שאוכל טעים ומופחת פחמימות בשיטה שלה יהיה זמין לכל מי שרוצה או צריך לאכול פחות פחמימות בעולם. הושטתי לה יד ואמרתי "נעים מאד, אני השותף החדש שלך, בואי נגשים את החלום שלך". היא הסתכלה בהפתעה על אישתי שאמרה לה "אני מכירה אותו. הוא מתכוון לזה". וכך התחיל המיזם ולמעשה יצאנו לדרך".

תקופת קורונה, לא קצת שיגעון להוציא מיזם חדש?

"בדיעבד זה כנראה היה טירוף. אבל מי ידע לצפות את המצב ההזוי הזה. השקנו ברשתות הטבע והבריאות בכל הארץ בינואר, תכננו סבב גיוס השקעה במרץ ולקראת סוף השנה להתחיל מכירות און ליין ומשלוחים. כשהתחיל הטירוף והסגרים, היה חודש שכל המשקיעים שלנו נעלמו. לא מייל ולא טלפון. תודה לאל שאחרי חודש הם חזרו ובגדול והשלמנו סבב גיוס כפול ממה שתכננו. הקורונה גם האיצה את הצמיחה שלנו. כנראה כי אנשים יותר קשובים ומודעים למה הם אוכלים ומכניסים לגוף, ועל הקשר לבריאות ולחיים שלנו. הם דרשו בסגר הראשון משלוחים הביתה, והקמנו תוך שבועות מערך שמגיע לכל הארץ. היום יש לנו פעילות און ליין עניפה, עם משלוחים עד הבית, ומנויים רבים שמקבלים באופן קבוע וטרי הביתה את הלחמים והשוקולדים"

איך התגובות בחוץ?  

"וואו. זה נושא שמאד חשוב לנו. אנחנו מקבלים כמויות אדירות של הודעות וטלפונים מלקוחות שפשוט כותבים שהם נפעמים מלאכול לחם לאחר תקופה ארוכה שלא אכלו (כי היה אסור להם), או שהם נהנים לאכול לחם בלי רגשות האשם והתוצאות של זה, תגובות נלהבות על הטעם והטקסטורה של הלחם, וגם מאנשים שגילו שהלחם שלנו יותר טוב להם בבטן, מרגיש להם יותר טעים ומתאים, תגובות מדהימות. צריך לזכור, שהלחם שלנו עשוי בעיקר מקמחים של שקדים וזרעים, ולכן הטעם שלו הרבה יותר עשיר ומגוון. יש כאלה שמחפשים בלחם שלנו טעם של לחם לבן רגיל, ואז פחות מתחברים. אני אישית מתפנק כמעט כל ערב בטוסטים מהלחם שלנו עם חמאה וטיפונת מלח."

 

ספר על היקף ההשקעה וכמה זמן נמשך הפיתוח של המוצר הזה?

"בסך הכל  הושקעו בחברה עד היום כמעט 4 מיליון דולר. אפשר להגיד שהפיתוח של המוצרים ארך 6-12 חודשים. אבל בעצם הוא לא נפסק אף פעם. אנחנו כל הזמן מנסים לשפר ומשתפרים. מקשיבים ללקוחות הנדירים שלנו שכותבים לנו הצעות ורעיונות, ואנחנו לומדים מהם המון. יש גם מספר גדול של רופאים, תזונאים, נטורופתים ומאמני כושר והרזיה ש"אימצו" אותנו וממליצים עלינו, והם גם כותבים לנו על רצונות וחוסרים של הלקוחות שלהם. כולנו ביחד מנסים לייצר כמה שיותר חלופות טעימות למי שרוצה לאכול פחות פחמימות וסוכרים, בלי ממתיקים מלאכותיים והתגובות באמת מדהימות".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר