לקראת חגיגות השנה האזרחית: בחברה לביטחון קוראים לציבור להישמע להנחיות הסגר

פקחי החברה יפעלו החל ממחר בערב והלילה וכן בליל שישי בכוחות מתוגברים כנגד כל התקהלות אסורה ויבצעו אכיפה

פורסם בתאריך: 30.12.20 13:55

מחר (חמישי) יציינו תושבים רבים את השנה האזרחית החדשה, אולם השנה, בשל מגפת הקורונה, את המסיבות והחגיגות שקורות בדרך כלל ביום זה יצרכו לקיים בהתאם למגבלות וכללי הסגר. בתוך כך, השלימה החברה לביטחון וסדר ציבורי של ראשון לציון, את ההערכות לקראת אירועי תחילת השנה החדשה שיתקיימו החל ממחר בערב ועשויים להימשך בכל מהלך סוף השבוע.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בעירייה קוראים לציבור לגלות אחריות, להימנע מלעבור על הנחיות הסגר ומבקשים מהתושבים לא להתקהל, לא לארח, לא להתארח בבתים של אחרים וכן להקפיד על עטיית מסיכה. "אנחנו נמצאים בימים מאוד קריטיים ורגישים, גם ברמה הארצית וגם ברמה המקומית", אמר ראש העירייה, רז קינסטליך והוסיף, "אנחנו בראשון לציון ממש נלחמים בשיניים להישאר בתחום הצהוב וממש מגרדים את הכניסה לתחום הכתום, עם כל המשמעויות של הדבר מבחינת מערכת החינוך והגבלות. כל הפרה של ההנחיות, ולו הקטנה ביותר תוביל לעלייה בתחלואה בעיר. אני ממש מבקש מכל התושבים, אנא גלו איפוק וסבלנות, הקפידו על הוראות החוק, הימנעו מהתקהלויות וכך כולנו נוכל לחזור לשגרה".

כאמור, בשל משבר הקורונה מדינת ישראל נמצאת בימים האחרונים בסגר הקובע מגבלות ואוסר קיום אירועים המוניים, מפגשים או אירוח בבתים וכן חל איסור לקיום מסיבות מכל סוג. בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון נחושים לשמור על הנחיות הסגר כך שתתבצע פעילות מוגברת של פקחי החברה בשיתוף פעולה עם שוטרי משטרת ישראל.

החברה לביטחון תתגבר את מספר הפקחים ופקחי השיטור העירוני החל ממחר בערב והלילה וכן בליל שישי. לצד פעילות הפקחים יופעל המוקד העירוני אשר יתוגבר במוקדנים ובתצפיתני מצלמות. פעילות הפקחים תתמקד בבדיקת מועדונים, פאבים, אולמות שמחה, וחמארות אשר אמורים להיות סגורים. במקביל הפקחים יבדקו אתרים באזורי התעשיה שלגביהם תתקבל אינדיקציה או מידע מודעיני כי הם פועלים באופן של ״בר מוסך״ כלומר כפאב או מעדון מחתרתי. הפעילות של הפקחים תתבצע גם כלפי מבנים שלגביהם יש חשד לביצוע פעילות לא חוקית של מתן שירותי מין בתשלום או פעילות הימורים אסורה.

לצד הפעילות כנגד עבירות מסוג זה יפעלו פקחי החברה ויגיבו לקריאות על הקמת רעש ומסיבות בבתים פרטים. בחברה לביטחון מצינים כי במקרים הללו יפעלו הפקחים ויבצעו פעולות אכיפה כנגד רעש ובמקביל אם יתקלו בהתקהלות אסורה על פי הנחיות הסגר גם כנגד עבירות הסגר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר