מי רוצה לחמניית שום?

רשת חדשה של המבורגרים הוקמה ממש לאחרונה. מה היא מציעה?יצאנו לבדוק

פורסם בתאריך: 29.12.20 15:30

ערב חורפי ירד על רחובות הציורית והחלטנו להזמין משלוח של המבורגר, ההחלטה שנפלה הייתה דווקא  על "באלי בורגר" – רשת המבורגרים חדשה שיצאה לדרך דווקא בתקופת הקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


על הקמתה אמון דודו טל, שמוכר בעיר רחובות כבעליה של מסעדת פיאטו – מסעדה איטלקית הפועלת בפארק המדע, ברחובות. טל, החליט דווקא בימי הקורונה המשוגעים לעשות מעשה יותר משוגע ולפתוח מסעדה נוספת – באלי בורגרס, מסעדה וירטואלית שלדבריו, מתמחה בהמבורגרים בטעמים ייחודים. למה וירטואלית? כי אין לה סניף, רק שליחים נוסעים ברחבי האזור עם המבורגרים ושלל תוספות.

מעלעול בתפריט, גילינו שבאלי בורגרס מציעה המבורגרים ייחודים עם תוספת של טעם בכל לחמנייה. בכל המבורגר תוכלו לבחור בין לחמניית כוסמין, לחמניית בריוש מתוקה או לחמניות בריוש עם תוספת של פירורי לחם צבעוניים שעיקרם קרמבל שום שחור, קרמבל צ'ילי חריף  וקרמבל פולנטה תירס.

בתוכן קציצות המבורגר מבשר ישראלי הנטחן במקום, מבשר אנטריקוט, המבורגר קריספי צ'יקן, המבורגר מפטריית פורטבלו (לצמחוניים שבנינו) ואפילו המבורגר טבעוני עם קציצת ביונד מיט.

דגמנו את לחמניית השום. אותה לחמנייה שחיכתה לנו בתוך הקופסא הארוזה היטב, לא דומה לאף כריך שראינו בעבר. במבט ראשון חששתי שהציפוי השחור של לחמניית הבריוש הוא עדות לרשלנות קולינרית ושמישהו הגיש לי לחמנייה שרופה. צילום המנה עם הצבע הלא קונבנציונאלי עורר לא מעט סקרנות ותהיות גם באינסטגרם לגבי האוכל המפוחם, אך לשמחתי הריח של הבריוש הטרי בשילוב הבשר העסיסי הבהיר לי שאין פה מקום להתלבטות. הלחמנייה הרכה השתלבה בצורה הרמונית עם ציפוי הקרמבל הקריספי בטעם שום שחור, שנתן טוויסט גם בטעם ובמרקם ולא רק בנראות. טעם השום נותר מרומז ועדין ולא היה דומיננטי מדי, כך שהוא לא השתלט על כל בלוטות הטעם. בכל נגיסה אפשר היה להרגיש את הטעם העשיר של קציצת האנטריקוט המשובחת, שקיבלה בהכנעה את נתח גבינת הצ'דר, הירקות הטריים וכמובן נעטפו כולם בלחמנייה הגאונית. אולי השמים סגורים וקשה יותר לטייל בעולם, אבל מי צריך להרחיק לחו"ל כשיש לנו שפים כאלה מוכשרים מתחת לאף, ממש ליד הבית?

 

על ההמבורגר תוכלו להוסיף ריבת בצל, ביצת עין, מייפל וחזה אווז, גבינת דנאבלו, שמנת פטריות, מוצרלה מעושנת, אבוקדו, סלט ביצים ולטבל במגוון רטבים החל מהרטבים הקלאסיים ועד רטבים מיוחדים כמו איולי פרמז'ן, איולי צ'יפוטלה, איולי צלפים וסרירצ'ה. ואת מקום התוספות  ממלאים כלאחר כבוד טבעות בצל עתירות קלוריות ומושלמות, צ'יפס תפוחי אדמה נחמד, וצ'יפס בטטה  אותו לא דגמנו. בתוך הלחמניה תמצאו שלל ירקות  כמו עגבניה, חסה בצל ומלפפון חמוץ, בשקית המשלוח רטבים שונים וסכו"ם ולכם נשאר רק להתחיל להאביס. בתאבון

ניתן לבצע הזמנה טלפונית 054-2581150 או להזמין און ליין באתר

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר