שטחים פתוחים סביב ראשון לציון

נתקלתם במודעה על הפשרת שטחים חקלאיים? כדאי שתפנו לעירייה

אדריכלית העיר, שרון שפר: "כל הרוכש זכויות עתידיות בקרקעות חקלאיות עושה זאת על אחריותו בלבד"

פורסם בתאריך: 29.12.20 10:36

לאחרונה מזהים בעיריית ראשון לציון עלייה במספר הפרסומים על שטחים חקלאיים שלטענת המפרסמים צפויים להפשיר. בתוך כך מבהירים במנהל התכנון ובנייה בעירייה כי מידע תכנוני לגבי שטחים מופשרים רצוי ומומלץ לקבל במחלקה למידע תכנוני בעירייה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


העיר ראשון לציון מוקפת שטחים פתוחים וחקלאיים שחלקם אינם מיועדים לבניה אלא לשמש כשטחים פתוחים לטובת הדורות הבאים ולשמירה על אופייה של העיר, בהתאם לתכניות השונות ועל פי מדיניות התכנון העירונית והארצית.

לאחרונה הופצו על ידי גורמים שונים הצעות למכירה של שטחים חקלאיים שצפויים לטענתם להפשיר בקרוב. במינהל תכנון ובניה בעיריית ראשון לציון מבהירים: "כל מידע תכנוני לגבי שטחים אלה רצוי ומומלץ לקבל במחלקה למידע תכנוני בעירייה על מנת למנוע עגמת נפש, הפסד כספי, בלבול או טעות".

אדריכלית העיר, שרון שפר, אמרה כי, "מגיעות אלינו לא מעט פניות מאנשים לגבי פרסומים שאין לעירייה כל קשר אליהם. חשוב לדעת שרק עם אישורה של תכנית בניין עיר לשטח מסוים, נוצרת הוודאות התכנונית לגבי שטח זה ומה מותר לעשות בו. כל עוד לא אושרה תכנית בניין עיר, לא קיימת וודאות תכנונית האם בכלל הקרקע תופשר, האם תותר בו בכלל בניה ומה יהיו היקפיה וכמובן אין לוחות זמנים למימוש התכנית ולבניה. לכן כל הרוכש זכויות עתידיות בקרקעות חקלאיות עושה זאת על אחריותו בלבד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר