כלבה ננשכה
כלבה ננשכה

צפו ברגעי האימה: כלבת פיטבול תוקפת באכזריות כלב פודל בבניין מגורים

כלבה מסוג פיטבול שהייתה ללא מחסום פה תקפה באכזריות כלב מסוג פודל בפתח המעלית בבניין מגורים בעיר. כעת השירות הווטרינרי פועל להוצאת הכלבה מחזקתו של התושב

פורסם בתאריך: 24.12.20 17:16

מקרה חמור של תקיפת כלב ארע ביום שני האחרון כאשר כלבת פיטבול נשכה באכזריות כלב מגזע פודל בבניין מגורים בעת שירדה לטיול עם בעליה. "זה מיקרה שני של תקיפת פיטבול את הכלבים בבניין. הכתובת הייתה על הקיר, מחר זה יכול להיות ילד ואלוהים יודע איך זה יגמר", מספר אבי פרי ל"השקמה ראשון לציון", שבנו בן ה-15 יצא עם הכלב לטיול.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"הבן שלי היה במעלית עם הכלב שלנו שהיה עם רצועה", מספר פרי, "כשהוא בא לצאת מהמעלית בקומת הקרקע, סמוך למעלית עמד הבעלים של כלבת הפיטבול ללא מחסום פה וללא חגורה ואז היא פשוט קרעה את הכלב שלנו. לאחר סידרה של ניתוחים הוא עדין מאושפז אצל הויטרינר, ונמצא בסכנת מוות. הלב שלנו נקרע עם כל דמעה שלו. כל זה היה יכול להימנע אם היה מחסום פה לכלבה שנחשבת לכלבה מסוכנת לפי החוק ומחוייבת במחסום פה. הבן שלי בן ה-15 נמצא בחרדה לאחר שראה את כל הסיטואציה הזו במשך שתי דקות, זה מחזה קשה ביותר, כל המשפחה בטראומה מהמיקרה ואנחנו מתפללים שהכלב שלנו יצא מכלל סכנה".

ברוך, דייר נוסף שגר בבניין, חווה גם הוא מקרה דומה בחודש מאי האחרון כאשר כלבת הפיטבול של השכן, תקפה את כלבתו. גם היא מגזע פודל, אשר עברה ניתוחים ושיקום שעלותם הגיעה לכעשרת אלפים שקלים ולאחר תביעה שהתנהלה בבית המשפט לתביעות קטנות בראשון לציון, אמרה השופטת לבעל הפיטבולית כי היא צריכה להיות עם מחסום פה על מנת שמיקרה כזה לא יקרה שוב.

"רק לפני שלושה שבועות הסתיים המשפט, והנה שוב תקיפה. הילדים בבניין חוששים לרדת למטה, כדי לא להתקל בכלבה. מי שרוצה לגדל חיות מסוכנות ללא מחסום שלא יעשה את זה בבניין משותף". כך נשמעים דיירי הבניין אשר מפנים אצבע מאשימה לויטרינר העירוני ולעיריית ראשון לציון וטוענים כי הכלבה המסוכנת עדין לא נלקחה מהבעלים וכי הם נתונים בפחד יומיומי, "היה דם בלובי, הילדים בטראומה, הייכן החוק?".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "נבהיר בפתח הדברים כי השירות הווטרינרי העירוני בראשון לציון הוא זה שנקט בכל הכלים העומדים לרשותו על פי חוק כדי להבטיח עד כמה שניתן כי אירוע נוסף לא ישנה. מדובר בכלבה שנרשמה ככלבה מעורבת על ידי וטרינר פרטי בנס ציונה. השירות הווטרינרי שינה מיד את הסיווג לכלבה מגזע מסוכן. זאת ועוד, בעלי הכלבה חתם על תנאי הרישיון המחויבים בחוק למחזיק כלב מגזע "מסוכן", בין השאר עיקור, רצועה של עד 2 מטר, זמם פה ומי שמחזיק אותה יכול לשלוט בה. לאחר שהובא לידיעתנו שהכלבה תקפה כלב אחר, השירות הווטרינרי פועל להוצאת הכלבה מחזקתו של התושב. חשוב לציין כי השירות הווטרינרי פועל בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל כדי למצות את הדין כנגד בעל הכלבה."

בעל כלבת הפיטבול סרב להגיב.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אדם

    על העירייה להוציא מייד את הכלב התוקף ולהעבירו לצבא, כלב כזה מסוגל להרוג ילד קטן ואפילו מבוגר, רואים בבירור שהכלב לא נשלט על ידי הבעלים, זו פצצה מתקתקת יש לשלול לאדם הזה את כלבו וצפויה לו תביעה כספית נכבדה על מה שכלבו גרם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר