אברגיל
אברגיל

הנאשם בתקיפת ראש העירייה: "אנשים שהשתגעו מהקורונה"

חיים אברג'יל, בעל דוכן פלאפל שהואשם בתקיפת ראש העירייה, בכירים בעירייה ושוטרים, מספר על המצוקה ועל החובות הכבדים שאליהם נקלע

פורסם בתאריך: 25.12.20 09:09

"בחיים לא הייתי במצב שאליו הגעתי היום. אני אבא לשלושה לילדים, יש לי אישה וילדים ואני לא יכול לפרנס אותם. אני כבר לא ישן בלילות ולא מפסיק לחשוב איך אביא אוכל לילדים שלי", כך מספר חיים אברג'יל הנאשם שתקף את ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך ואת המשנה לראש העירייה, אסף דעבול, בעת שסיירו ברמת אליהו לפני כחודש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ההסתבכות של אברג'יל, בן 37 מרמת אליהו, החלה כאשר הביע מחאה על הדוחות שקיבל בעקבות הפרת תקנות הקורונה. מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום ראשון לציון, עולה כי אברג'יל איים לפגוע בקינסטליך ובילדיו, ותקף את המשנה לראש העירייה אסף דעבול ואת יוכבד אילן, עובדת עירייה, שהצטרפו גם הם לסיור ברמת אליהו. עוד עולה מכתב האישום כי הנאשם תקף שוטרים ופגע במזיד בניידת משטרה.

"אני איש של בית ועבודה", מספר אברג'יל, "כל החיים שלי עבדתי סביב השעון, בשיפוצים ובכל עבודה שעשיתי. אני לא ילד מפונק, לפני שנה פתחתי את העסק שלי ברמת אליהו, דוכן לפלאפל וסנדוויצ'ים. חודשיים אחרי שפתחתי הגיעה הקורונה. כמו הרבה בעלי עסקים היה גם לי קשה, העבודה ירדה, אבל אני תמיד מודה לקדוש ברוך הוא על מה שיש, אבל התחילו להגיע אליי שוטרים ופקחים ולתת לי דוחות. כל דוח 5,000 שקל, אחרי כמה חודשים מצאתי את עצמי עם קנסות בסכום מצטבר של 40 אלף שקל. השוטרים והפקחים היו מגיעים עם דוח כבר מוכן וכשהייתי שואל למה, הם היו אומרים שמישהו התלונן שאני בלי מסכה".

אברג'יל מספר כי ניסה לקבוע פגישה בלשכה של ראש העירייה רז קינסטליך כדי שיסייע לו בנושא, אבל בעקבות הסגרים וההגבלות לא נקבעה פגישה. "הכל סגר עליי", הוא מספר, "הסיפור התגלגל שם בשניות. זו הייתה התפרצות של אדם שאין לו מענה ויש לו בור של עשרות אלפי שקלים לשלם ומשפחה עם שלושה ילדים לפרנס והבנק עוד רגע סוגר לו את המסגרת אשראי. ראיתי את מה שפורסם עליי, חלק מהדברים לא נכונים. אני אלחם בבית המשפט ואציג הוכחות. התיק גם עבר למח"ש אחרי שהשוטרים פוצצו אותי במכות, אבל זה סיפור אחר. אנשים שהשתגעו מהקורונה, יש גם כאלה שמתאבדים, לצערי זה פגש גם אותי".

אברג'יל השתחרר השבוע למעצר בית בפיקוח אשתו ואימו, כאשר אינו יכול לצאת ולעבוד. לטענתו החובות נערמים יחד עם התשלומים עבור ייצוג משפטי. כעת הוא ואשתו יוצאים בפרויקט מימון המונים ופונים בבקשה לקבל סיוע מהתושבים. "בחיים לא ביקשתי מאף אדם שקל", הוא אומר, "אבל אין לי יותר מה להפסיד, ואין לי אגו וכבוד. תמיד הייתי בצד הנותן, כדי לעבור את התקופה הזו אני חייב עזרה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר