כיסאות במרחב הציבורי

הצעה במועצת העיר: הוספת מקומות ישיבה במרחב הציבורי

ההצעה נועדה לעודד את תושבי העיר לקנות מעסקים מקומיים

פורסם בתאריך: 22.12.20 16:48

חיסוני הקורונה הגיעו השבוע לישראל ומבצע החיסונים כבר החל בכל רחבי הארץ, אולם לא ניתן להגיד עדיין שהמגפה מאחורינו והמומחים מעריכים שהקורונה תשאר איתנו לעוד מספר חודשים. הנפגעים העיקריים מהמצב הם בעלי העסקים והמסעדות אשר עובדים על תקן של שירות משלוחים בלבד ללא ישיבה. כעת צפויה לעלות הצעה בישיבת המועצה הבאה להוספת מקומות ישיבה במתחמי העסקים – הרובע, רוטשילד והרצל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשיא תקופת הקורונה, לפני כחמישה חודשים, יזם המשנה לראש העירייה, עידן מזרחי, המחזיק בתיק המדרחוב והרובע, הוספת מקומות ישיבה מחוץ לעסקים. זאת על מנת לעודד את התושבים להגיע ולפקוד את העסקים בהתאם לתו הסגול. כעת מתכוון מזרחי, להעלות בישיבת המועצה הבאה הצעה לסדר בדבר הוספת מקומות ישיבה במרחב הציבורי במתחמי העסקים – הרובע, רוטשילד והרצל.

בהצעתו הוא מעוניין להמשיך ולהרחיב את הפיילוט על ידי הצבת כסאות פלסטיק וארגזים קטנים, ביוזמת העירייה אשר יהוו תחליף זמני לישיבה בתוך מקומות הבילוי.

במכתב שנשלח הבוקר (שלישי), לראש העירייה, רז קינסטליך, כתב מזרחי: "ידוע לך כי העסקים הקטנים והבינוניים מהווים מנוע צמיחה מרכזי של העיר ראשון לציון וחיוניותם לשגשוגה ופריחתה של העיר. תקופת הקורונה הביאה לירידה חדה בהכנסות ולפגיעה אנושה באותם בעלי העסקים ובעיקר בשל האיסור על הושבת לקוחות בתחומם. הנני מעריך שבקשתי הקודמת בדבר הוספת מקומות ישיבה ברחבי העיר התקבלה ונראית בשטח, לפיכך אבקש להעמיק את הפיילוט למספר רב של מתחמים ברחבי העיר, באמצעות פתרונות נוספים לפינות ישיבה במרחב הציבורי כדוגמת: ארגזי פלסטיק קטנים, כיסאות פלסטיק ושמשיות, לרווחת התושבים תוך מניעת התקהלויות בבתים ויצירת מקומות מפגש באוויר הפתוח, בו הסיכויים להדבקה צונחים באופן משמעותי".

מזרחי הוסיף כי הוא רואה בעסקים שותפים מלאים למינוף הכלכלה ולהיצע מתן מקומות עבודה לצעירים ומשפחות רבות בעיר ויחד בשיתוף פעולה נעבור את התקופה של הקורונה בהצלחה. "הנהלת העיר בראשותך רואה לנגד עיניה את טובת התושב במרכז, ולפיכך אנו מחויבים כל העת לבחון עוד ועוד פתרונות יצירתיים וליישמם ויעודדו את פעילותם העסקית של העסקים המקומיים. אודה להעלאת הצעתי זו לדיון בישיבת הנהלת העיר. אבקש לתאם הנושא מול משטרת ישראל. זהו הזמן והמקום שלנו כעירייה לבוא ולסייע כלכלית לטובת העסקים, למען המשך פעילותם ומחובתינו לדאוג להם לעבור את החודשים האחרונים של הקורונה. אני קורא לתושבים לבוא ולרכוש תוצרת מקומית", סיכם מזרחי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר