"היה לו מבט של רצח בעיניים": מסע הקניות שיכל להסתיים ברצח

אומרי מרציאנו וחברו עדיין מבועתים מהאירוע שחוו כאשר נתקלו בבחור שרדף אחריהם וניסה לפתוח את דלת הרכב בו ישבו. כעת הם מבקשים את עזרת הציבור בזיהוי הבחור | צפו בתיעוד מצלמות האבטחה:

פורסם בתאריך: 21.12.20 14:31

"היה רגע שחשבתי שאם הוא מצליח להוציא אותי מהרכב, הוא דוקר אותי למוות. ראיתי לו טירוף בעיניים", כך מספר אומרי מרציאנו, בן 24 מקרית גת, שהגיע אתמול לראשון לציון ביחד עם חבר כדי להפיג את שגרת הקורונה ולהנות מבילוי וקניות באזור קניון הזהב. אלא שלמה שהתרחש בסביבות השעה 14:00 הוא לא ציפה כלל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"ישבתי עם חבר שלי באוטו, עצרנו לקנות משהו לאכול ורצינו להשתלב בתנועה. מולנו עבר בחור עם בת הזוג שלו. הכל קרה ממש בשניות. הוא ניגש לחלון של האוטו שלי שהיה חצי פתוח ואמר לחבר שלי 'מה אתה מסתכל עליי?'. אני וחבר שלי היינו בהלם, לא הבנו מה הוא רוצה מאיתנו כי חבר שלי בכלל אכל שווארמה בתוך האוטו. הוא היה נראה מפחיד ומאיים. ואז הוא אמר 'אתה הסתכלת?' תוך שהוא מצביע עלי, לקח את הסיגריה שלו והעיף אותה על המצח שלי. קיבלתי כוויה במצח ועוד גיצים שעפו לי על היד, ופשוט נתתי גז כדי לעוף משם".

הסיפור לא נגמר כאן, מתאר מרציאנו, כאשר הבחור החל לרדוף אחריהם ברגל תוך כדי שהוא מקלל אותם בערבית. בשלב מסוים, בגלל עומסי התנועה, הצליח הבחור להשיג אותם וניסה לפתוח את דלת הרכב. כשלא הצליח, בעט בחוזקה בדלת הרכב.

"ידעתי שאם אני עוצר את האוטו והוא מצליח להוציא אותי, אני נדקר בוודאות", מספר מרציאנו, "הוא היה בטירוף, היה לו מבט של רצח בעיניים, וזה היה מפחיד. למזלי הצלחתי להימלט מהמקום ותוך כדי הזמנתי משטרה שביקשה שאהיה בקשר עין איתו, אבל בסופו של דבר הוא הצליח להימלט".

מרציאנו ניגש למשטרה בתחנת ראשון לציון על מנת להגיש תלונה על תקיפה והצליח להוציא תמונה של אותו אדם מעסקים שעובדים במקום. "אני בכוונה מפרסם את התמונה. המיקרה הבא עם הבחור הזה יכול להגמר בצורה הרבה יותר חמורה. לא הסתכלתי עליו ועל חברה שלו, אבל גם אם כן הייתי מסתכל, יש גבול, עשיתי את זה אולי כדי למנוע את התקיפה הבאה, שידע שיש משטרה ויש דין ודיין בעולם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר