קינסטליך

רז קינסטליך: "אין לי כוונה להתמודד לבחירות לכנסת. נשאר בראשון לציון"

על רקע הקרבה לגדעון סער והאיחוד עם סגניתו וממלאת מקומו, רבים מתושבי העיר סבורים שראש עיריית ראשון לציון יתמודד לכנסת במסגרת הסיעה "תקווה חדשה"

פורסם בתאריך: 16.12.20 10:57

האם ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, מתכוון לעזוב את תפקידו ולהצטרף לסיעה החדשה שהקים גדעון סער לקראת הבחירות הצפויות לכנסת?

קינסטליך מכחיש כי בכוונתו להתמודד לכנסת, ומסר: "חשוב לי להבהיר לכם, תושבי ראשון לציון ולהפריך את חרושת השמועות: בשנים האחרונות כולי עסוק בענייני העיר, לפיתוחה ודאגה אמיתית וכנה לרווחת תושביה. אין לי כל כוונה לקחת חלק או להצטרף למערכת הבחירות הארצית. אני מחויב להמשיך ולשרת אתכם, תושבי ראשון לציון האהובים, אתם הציבור שנתן בי את אמונו ואני נשאר כאן למענכם ובשבילכם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולם השאלה האם קינסטליך ירוץ לכנסת עדיין מטרידה רבים מתושבי העיר, בפרט לאחר שהודיע אתמול (שלישי) יחד עם סגניתו וממלאת מקומו, ליאל אבן-זהר, כי החליטו לאחד את הסיעות. "אני שמחה לבשר כי בהחלטה משתופת עם ראש העירייה החלטנו לאחד סיעות ולפעול בהמשך הקדנציה ולקראת הבחירות הבאות ברשימה מאוחדת שתתמוך בראש העירייה גם בקדנציה הזו וגם בבחירות הבאות", כתבה אבן-זהר בפייסבוק.

האיחוד חיזק את הסברה שקינסטליך יצטרף לסער, שבינתיים צירף לסיעתו "תקווה חדשה" את חברת הכנסת יפעת שאשא-ביטון ואת חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר. גם ראש עיריית אילת, מאיר יצחק-לוי ומי ששימש כראש המועצה המקומית קדימה-צורן לשעבר, שביט מס.

לא ברור האם קינסטליך ירוץ לכנסת עם סער או שיסתפק בתמיכה מראשון לציון. לפני כשנה בדיוק, בהתמודדות בפריימריז על ראשות הליכוד, הביע קינסטליך תמיכה בסער מול בנימין נתניהו, וכתב בדף הפייסבוק שלו: "מדינת ישראל נמצאת במשבר הפוליטי החמור בתולדותיה. מזה כשנה שהשלטון המרכזי משותק, ואני, כראש העיר הרביעית הגדולה בישראל, חש יום יום כיצד תושבי ראשון לציון נפגעים כתוצאה מהמבוי הסתום אליו נקלעה המדינה. תוכניות תקועות, תקציבים לא מגיעים לעיר. ככה אי אפשר להמשיך עלינו לחלץ את המדינה מהמשבר החמור אליו נקלעה ישראל צריכה שינוי והאיש שיכול לעשות את השינוי הוא גדעון סער".

בהמשך כתב כי "אני סבור שיש לסער את הכישרון, הניסיון, המנהיגות והיכולות להוביל את הליכוד ואת מדינת ישראל, לבנימין נתניהו יש זכויות אדירות ומדינת ישראל חבה לו חוב גדול, אבל בעת הזו האיש הנכון למדינת ישראל הוא גדעון סער".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שלא תעיז לעזוב את ראשיח עד שהפכת אותה לאימפריה אל תנטוש אותנו התושבים שסומכים עליך ונותנים בך אמון ואוהבים איתך תשאר איתנו ונעלה ונצליח ביחד רז היקר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר