דוד ביטן. צילום: אביב חופי
דוד ביטן. צילום: אביב חופי

"מצבו קשה אך יציב": ח"כ דוד ביטן חובר למכונת לב ריאה

משפחתו מבקשת "לקוות ולהמשיך להתפלל לבריאותו של דוד"

פורסם בתאריך: 14.12.20 10:59

לאחר שנמצא בשבוע שעבר חיובי לנגיף הקורונה, פונה אתמול (ראשון) חבר הכנסת דוד ביטן לבית החולים שיבא-תל השומר כשמצבו מוגדר קל-בינוני. מוקדם יותר היום, בשעות הצהריים, פורסמה בדף הפייסבוק של ביטן, הודעה מטעם משפחתו ובית החולים ובה נכתב כי בהמלצת הצוות הרפואי, הוא חובר למכונת "אקמו" (מכונת לב ריאה) במצב עירות מלאה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשבוע שעבר, כאשר החל להחמיר מצבו של חבר הכנסת ביטן, הוא עבר בדיקת קורונה והתברר שנדבק בנגיף. אתמול, לאחר שהחל לסבול מקוצר נשימה הוא פונה לבית חולים שיבא-תל השומר כשמצבו מוגדר קל-בינוני.

חגית ביטן, אישתו, אמרה ל"השקמה ראשון לציון", כי מצבו יציב וכי המשפחה מקווה לראות שיפור. "אנחנו סומכים על דוד, על הרופאים והכי חשוב על הקדוש ברוך הוא", אמרה.

היום בשעות הצהריים, פורסמה הודעה מטעם בית החולים שיבא-תל השומר לפיה, "בהמלצת הצוות הרפואי הוחלט לחבר את ח"כ ביטן למכונת 'אקמו' במצב עירות מלאה. הוא ממשיך לתקשר עם סביבתו. מצבו עדיין קשה אך יציב".

כמו כן נכתב בהודעה מטעם משפחתו כי, "דוד מטופל במסירות ובאחריות על ידי צוות בית החולים שיבא ואנו מבקשים להודות להם." כמו כן, מבקשת המשפחה להודות לכל המכרים והחברים על הדאגה וההתעניינות "אנחנו מבקשים לקוות ולהמשיך להתפלל לבריאותו של דוד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר