נטלי וקסלר. צילום: אלון שאול

הדוגמנית והמכונאית: "נשים מביאות חיים לעולם, אז מה זה ללמוד איך עובד מנוע?"

נטלי וקסלר לא מבינה למה נשים פוחדות ממוסכים

פורסם בתאריך: 11.12.20 09:37

דוגמנית בזמנה הפנוי ומכונאית רכב בסוכנות מורשית אוטופיה במודיעין, נטלי וקסלר בת ה-32 מראשון לציון מודעת לניגודיות ונהנית ממנה.

היא בעלת תואר ראשון במדעי החברה והתקשורת, אולם לאחר שסיימה את לימודיה החליטה לשנות כיוון ולעבור לתחום שתמיד חלמה עליו: עולם הרכב. בראיון עם ה"שקמה ראשון לציון", היא מספרת כי המטרה שלה היא שעוד נשים ייחשפו לעולם הרכב והמכונאות ויבינו שאין ממה לחשוש ואולי אף יקבלו השראה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אני פריקית של מכוניות עוד מילדות", היא מספרת, "אנחנו שלושה אחים, אבא שלי היה אלוף הארץ בקרטינג ומאז ומתמיד עולם המכונאות והרכב היה חלק מהבית. אבא שלי היה משפץ מכוניות במשך שנים רבות בשביל ההנאה, וזה הפך לחיידק משפחתי, עם המון תשוקה ואהבה לרכבים, מנועים ואופנועים".

עוד בילדותה, רצתה וקסלר להבין את עולם המכונאות, ללמוד מקרוב כיצד הדברים עובדים ולדעת לטפל בעצמה בכל רעש ותקלה במנוע. כשהגיע הזמן להוציא רישיון נהיגה, היא נכשלה במבחן התאוריה מספר פעמים דווקא בשאלות המכנאיות על המנוע. אז החליט אביה ללמד אותה לעומק כל חלקי המנוע ולאחר שעברה את המבחן המיוחל, אימצה תחביב חדש: לתקן מכוניות. כיום עובדת וקסלר כמכונאית במוסך מורשה.

"במוסך, הדעות מקרב הלקוחות מאוד חלוקות, במיוחד כי אני גם קטנה במבנה שלי", מספרת וקסלר, "תמיד אומרים לי: 'דווקא את?'. אז כן, זה אפשרי וזה כיף וגם במוסך אני עובדת ועושה טיפולים, ברקסים וכל מה שאני יכולה. הלכתי ללמוד מכונאות קודם כל כדי שאוכל לטפל ברכבים שלי בעצמי ואז הפכתי את הידע שלי ונרשמתי ללימודי המשך. החלום שלי להיות מאסטר".

מה ההמלצה שלך לנשים שפוחדות מכל עניין המכונאות?

"אני חושבת שכל אישה צריכה ידע בסיסי במנוע וברכב. אני פוגשת בחורות שלא יודעות לקרוא את הרכב, מתי להוסיף מים, מתי נדלקת הנורה של השמן, שלא לדבר על להחליף צמיג. אני רוצה לומר לכל הנשים: לכו תלמדו, אנחנו הרבה יותר חכמות מהגברים, אנחנו מביאות חיים לעולם, אז מה זה ללמוד איך עובד מנוע? משהו בתפיסה של הנשים חייב להשתנות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר