בשבילה אף אדם לא שקוף: "אנשים צריכים ללמוד לתת"

אושרת גואטה, תושבת העיר, התעוררה לבוקר של נתינה והכינה מארזי חג למנקי הרחובות בשכונת מגוריה

פורסם בתאריך: 17.9.17 15:43

אושרת גואטה תושבת ראשון לציון התעוררה לבוקר של נתינה בו החליטה להכין מארזי חג ולחלקם למנקי הרחובות בשכונת מגוריה. "אנשים צריכים ללמוד לתת משהו מעצמם. המנקים באמת עושים הרבה בשבילנו"

מנקי הרחובות ברחבי הארץ עושים את עבודתם נאמנה לאורך כל השנה. יוצאים החוצה בימים הקרים, ופוקדים את המדרכות בשעות החמות ביותר, וזאת בכדי לפרנס את משפחותיהם בכבוד. בשבילנו לרוב הם פשוט שקופים. השבוע החליטה אושרת גואטה, בת ה-40 תושבת ראשון לציון, להפתיע את מנקי הרחובות בשכונת מגוריה, נאות אשלים, עם מארזי מתנה לכבוד ראש השנה.

"כבר בשש וחצי בבוקר חילקתי מארזי חג לכל מנקי הרחובות אצלנו. פתאום החלטתי לעשות את זה. הרגשתי שאני חייבת" סיפרה גואטה, והוסיפה: "המנקים היו מבוגרים להערכתי בני 50 ומעלה, הם היו המומים, חייכו, אמרו תודה ולא דיברו הרבה עברית. ההרגשה שלי הייתה מדהימה נתתי משהו קטן אמנם, אבל בשבילי זו הייתה הרגשה עילאית כשראיתי את החיוך של כל אחד מהם ואת הניצוץ בעיניים. אנשים צריכים ללמוד לתת משהו מעצמם. המנקים באמת עושים הרבה בשבילנו".

שבעת המנקים שקיבלו מגואטה את השי הנחמד מרגישים אולי לרגע בזכות גואטה, שאף אדם לא שקוף ושתושבי השכונה מעריכים אותם ואת עבודתם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר