חוגגים חנוכה בראשון לציון | כל הפרטים:

חנן בן ארי, משפחת אלייב וכוכבת הילדים מיקי ישמחו את תושבי העיר לאורך ימי החג וישודרו בדף הפייסבוק העירוני

פורסם בתאריך: 8.12.20 14:41

למרות שנגיף הקורונה עדיין חלק מחיינו, בעיריית ראשון לציון החליטו לא לוותר השנה על אווירת חג החנוכה. בעקבות הגבלות משרד הבריאות, אירועי החג יערכו באופן מקוון וישודרו בכל יום בדף הפייסבוק העירוני. כמו כן, ביום חמישי הקרוב, ה-10 בדצמבר, בשעה 17:00, ישודר טקס הדלקת נרות בהשתתפות ראש העירייה, רז קינסטליך וכוכבת הילדים מיקי. לאחר מכן ישודר המופע של מיקי שצולם בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניצן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במהלך ימי החג, ילוו את הדלקת הנרות, מופע של חנן בן ארי, משפחת אלייב, התזמורת הסימפונית של העיר, אמנים מקומיים ורקדנים של הלהקות הייצוגיות של החברה העירונית. על ההפקה אמונה החברה העירונית בשיתוף מינהל קהילה בעירייה.

השנה החליטו בעירייה שחגיגות חנוכה יהיו בסימן אנשים המהווים קרן האור למען הזולת. לשם כך נבחרו שבעה מתנדבים מיחידת ההתנדבות במנהל לשילוב חברתי. המתנדבים תורמים מזמנם במשך כל השנה למען תושבים אחרים ובימי הקורונה הגבירו את תחושת השליחות, האחריות והמחויבות.

"לרגל חג האורים בחרנו להאיר זרקור על המתנדבים בשל תרומתם ועשייתם שהיוותה קרן אור למען הזולת בתקופה החשוכה והמאתגרת שאנו חווים – נאיר את פועלם של אותם אנשים שהפגינו סולידריות חברתית ונעניק להם את הכבוד להדליק נר חנוכה לתפארת העיר באירוע הדלקת הנרות המרכזי. אני מאחל חג חנוכה שמח לכל תושבות ותושבי העיר", אמר קינסטליך.

רשימת המתנדבים שידליקו נר חנוכה, הם: רותם שטרית מעמותת "אמץ משפחה", אהרון פוגל מעמותת "עזר מציון", גדי גרנות מעמותת "אור ירוק", טל וינשטיין מ"אקרופוליס החדשה", אורלי חיימוביץ מיחידת הגישור העירונית, עדי סיסו, מעמותת "לב אחד" והרב דותן קורתי, שליח חב"ד המכללה למנהל. כולם מתנדבים במנהל לשילוב חברתי ביחידה העירונית להתנדבות. הדלקת הנרות החנוכה היא הכרת התודה והערכה על פועלם בעיר.

בין האירועים במהלך החג יהיו:

ב-10 בדצמבר, בשעה 17:00, יתקיים טקס הדלקת נרות בהשתתפות ראש העירייה ומתנדב. מיד לאחר מכן, בשעה 17:05, יתקיים המופע המרכזי עם כוכבת הילדים מיקי.

ב-12 בדצמבר, בשעה 19:00, יתקיים טקס הדלקת נרות בהשתתפות ראש העירייה ומתנדב. מיד לאחר מכן, בשעה 19:05, תתקיים תכנית אמנותית הכוללת את להקת המחול הייצוגית "ורדה שובל", קטע שירה של תלמידי בית הספר העירוני לשירה ופיתוח קול וואקל, קטע ריקוד היפ הופ מבית הספר לריקוד של רחל פרידמן ולסיום, קטע שירה של זמרים מהאגף נוער והצעירים ממרכז הנוער בלאנס.

ב-13 בדצמבר, בשעה 19:00, יתקיים טקס הדלקת נרות בהשתתפות ראש העירייה ומתנדב. מיד לאחר מכן, בשעה 19:05 תתקיים תכנית אמנותית הכוללת קטעי ריקוד של בית הספר לריקודים סלוניים "אלוין קלאב", של בית הספר ספולייט של חן חממי, של רקדני ורדה שובל ושירה עם תלמידי בית הספר וואקל בחברה העירונית.

ב-14 בדצמבר, בשעה 19:00, יתקיים טקס הדלקת נרות בהשתתפות ראש העירייה ומתנדב. מיד לאחר מכן, בשעה 19:05 תתקיים תכנית אמנותית הכוללת התזמורת הסימפונית של ראשון לציון, להקת ההיפ-הופ הייצוגיות "Dance square", קטע ריקוד סלוני של בית הספר אלווין קלאב ושירה של זמרי אגף נוער והצעירים ממרכז הנוער בלאנס ומרחב הנוער העובד והלומד מקרית גנים.

ב-15 בדצמבר, בשעה 19:00, יתקיים טקס הדלקת נרות בהשתתפות ראש העירייה ומתנדב. מיד לאחר מכן, בשעה 19:05 תתקיים תכנית אמנותית הכוללת מופע מוסיקה מקפיץ ושמח של משפחת אלייב הראשונית.

ב-16 בדצמבר, בשעה 19:00, יתקיים טקס הדלקת נרות בהשתתפות ראש העירייה ומתנדב. מיד לאחר מכן, בשעה 19:05 תתקיים תכנית אמנותית הכוללת את הזמרת והיוצרת מסקי שיברו, קטעי ריקוד של רקדני מחול מבית הספר של ורדה שובל ושל רחלי פרידמן כהן dance square היפ הופ.

ב-17 בדצמבר, בשעה 19:00, יתקיים טקס הדלקת נרות בהשתתפות ראש העירייה ומתנדב. מיד לאחר מכן, בשעה 19:05 יתקיים המופע המרכזי בהשתתפות הזמר והיוצר חנן בן ארי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר