טרגדיה: שבוע אחרי שקיבל את האופנוע שעליו חלם, ירון בן ה-18 נהרג בתאונת דרכים

"רק לפני שבוע הגשמנו לו את החלום. הוא היה כל כך מאושר", מספר בכאב אביו של ירון מולקנדוב, שנהרג בתאונת אופנוע עצמית

פורסם בתאריך: 7.12.20 10:42

"הוא היה ילד עם שמחת חיים, לכל מקום שהיה נכנס היו מרגישים את האנרגיות שלו. הוא כל הזמן הוא רצה להספיק דברים, לעשות עוד ועוד, אולי הוא הרגיש שהוא נמצא כאן לזמן שאול", כך מספרת לילי מולקנדוב, אמו של ירון ז"ל שנהרג בתאונת אופנוע עצמית ביום חמישי, במחלף דב הוז לכיוון דרום. הוא פונה מזירת התאונה באורח קשה, וזמן קצר אחר כך נקבע מותו בבית החולים איכילוב. ירון השאיר אחריו הורים, אח ואחות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תאונת הדרכים הקטלנית אירעה כחודשיים לאחר שירון חגג יום הולדת 18, בזמן שהתכונן לגיוסו לצה"ל. בחודשים האחרונים, מאז סיים את התיכון, החל ירון ללמוד מכונאות ועסק בתחום, במקביל לעבודה ב"פיצה שמש" בשכונת נווה חוף.

בגיל 16 הוציא ירון רישיון על אופנוע, ועבד כשליח פיצה, אבל חלומו הגדול היה לרכוב על אופנוע כבד. לפני כשבוע וחצי הוא הצליח להגשים את החלום וקיבל אופנוע בנפח 300 סמ"ק. כשבוע לאחר שקנה את האופנוע, הוא נהרג.

 

"ירון היה האנרגיה של הבית, הצבע והשמחה", מספר אביו יורי, "הוא לא עזב אותנו, ובמשך ימים ולילות ביקש אופנוע. סירבנו אבל הוא הצליח לשכנע אותנו. לכבוד יום ההולדת 18, אחרי שעשה רישיון על אופנוע כבד, קנינו לו את האופנוע. הוא היה ילד טוב, האמנו שהכול יהיה בסדר, כי הוא רכב שנתיים על אופנוע בנפח של 125 סמ"ק. כל הזמן הוא היה בעשייה. הוא היה מסיים ללמוד ויוצא לעבודה, חוזר באחת עשרה בלילה, מתקלח, מחליף בגדים ויוצא להיפגש עם חברים. הוא תמיד היה מוקף בחברים שאוהבים ובשבעה גילינו עד כמה הוא היה אהוב".

ביום חמישי, שבוע לאחר שקנה את האופנוע שחלם עליו, יצא ירון בבוקר למוסך שבו התלמד. שעות ספורות אחר כך, התקשרו לאביו יורי מבית חולים איכילוב. כשהאב המודאג היה בדרכו לבית החולים התקשרה אליו עובדת סוציאלית. "ברגע ששמעתי שעובדת סוציאלית על הקו, הבנתי שקרה משהו נורא", מספר יורי, "אחרי שהגענו לבית חולים שנינו התפרקנו. לא האמנו שהוא נהרג. רק לפני שבוע הגשמנו לו את החלום. הוא היה כל כך מאושר, זה פשוט לא נתפס".

חבריו של ירון מתקשים גם הם לעכל את הבשורה המרה. "החיוך אף פעם לא ירד לו מהפנים, ירון ושמחה זה היה תמיד יחד", סיפר חברו אביתר עוזרי, "הוא היה מסמר החבורה. היה בו אור וטוב, הוא היה נותן מעצמו לאחרים. רק לפני שבוע הוא קיבל את המתנה שהכי רצה בעולם, אופנוע כבד, כולנו בכאב גדול".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. נוי סמדר שי

    ניראה שיצא לי לשוחח עימו לפני שבועים כמה שהאופנוע מסוכן…ראיתי אותו עם החברים שלו עובדים במשלוח של פיצות…אני מזהירה הרבה צעירים שאני רואה אותם עם האופנוע או ווספה…זה כלי מסוכן…גם ציינתי..מספיק שיש בננה או שמן או משהו שגורם לחוסר יציבות..זה קטלני..יהי זכרו ברוך!…ממש מצער אותי תמיד לשמוע על הצעירים שלנו שמסכנים את חייהם.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר