צילום: Africa Studio / shutterstock.com
צילום: Africa Studio / shutterstock.com

לאחר שנחשפו לחולה מאומת: גן "דלת הקסמים" בשכונת קרית גנים נסגר

הודעה נשלחה להורי הגנים בשכונת רמת אליהו אשר בישרה כי לא יתקיימו לימודים ביום שישי הקרוב בכל גני הילדים בשכונה

פורסם בתאריך: 2.12.20 18:49

ביום שישי האחרון, ה-27 בנובמבר, שבו גני הילדים לפעול בימי שישי, לאחר שבמשך חודש וחצי, מאז חזר הגל השני למערכת החינוך, עבדו הגנים רק חמישה ימים, ללא יום שישי. זאת במטרה להפחית את עבודתם של הסייעות המחליפות אשר עובדות ברוטציה של חמישה ימים, בכל יום בגן אחר ובכך לצמצם את אחוזי ההדבקה בקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אתמול (שלישי) גן " דלת הקסמים" שבשכונת קרית גנים נסגר לאחר שנחשפו בו לחולה מאומת.

היום יצאה הנחיה לגננות רמת אליהו, כי ביום שישי הקרוב לא יפעלו הגנים בשכונה והן התבקשו להעביר את הידיעה להורי הגן. בהודעה נכתב "הורים יקרים, לאור העלייה בנתוני התחלואה בעיר ובמטרה לקטוע את שרשת ההדבקה, החליט משל"ט הקורונה העירוני, כי גני ילדים ייפתחו ביום שישי, אך ורק בשכונות ירוקות. נוכח העובדה שהשכונה שלנו אדומה, הגנים יפתחו רק בראשון עד חמישי ובימי שישי יהיו סגורים. בנוסף, חטיבות הביניים בשכונות אדומות לא ייפתחו בשבוע הבא. אנו זקוקים לשיתוף הפעולה שלכם ומבקשים להקפיד על ההנחיות וללכת להיבדק. יחד נעבור את זה בשלום".

שמותיהם של הגנים בהם לא יעבדו ביום שישי הקרוב הם: גן תמר, חרוב פלאים, ירושלים של זהב, קול פעמונים, בצל אילן פורח, חלום עליכם, ריקוד ומנגינה, בצל תלתן, וריח אורנים.

נתוני התחלואה נכון להיום בבוקר בראשון לציון, משאירים את העיר עדין כירוקה, חוץ משכונת רמת אליהו שקיבלה ציון על פי תכנית הרמזור 6.3, מה שמותיר אותה אדומה. מהנתונים עולה כי ישנם 125 חולים פעילים בעיר, 86 חולים חדשים נוספו בשבוע האחרון. כמו כן, ישנם 5,567 מחלימים, 74 נפטרו מפרוץ הנגיף ו-1,283 נמצאים בבידוד.

אילו השכונות בעיר בהן יש את מספר החולים הגבוה ביותר: רמת אליהו – 24, נווה ים – 21, רמב"ם – 18, קריית ראשון – 8, נאות שקמה – 6, כרמים – 6, רמז – 5, נווה חוף – 4, השומר – 4, מישור הנוף – 3, שער הים – 3, קריית הלאום – 3, קריית גנים – 3, קדמת ראשון – 3, כצנלסון – 2, בנות חיל – 2, שיכוני המזרח- 2, אברמוביץ- 2, פרס נובל- 2, נעורים- 1, נווה דקלים -1, נאות אשלים- 1.

אילו עשרת הרחובות עם התחלואה הגבוהה ביותר: הנחשול 6, מבצע חירם- 6, אברבאנל-5, ארנון משה- 4, הרבי מלובביץ- 4, יאנוש קורצק- 4, רוזנשטיין -3, אח"י להב- 3, ישראל גלילי- 3, הדגן- 3.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר