1,000 מ"ר עם יותר מ-3,000 סוגי יין ואלכוהול: רשת הרמיטאז' מגיעה לראשון לציון I צפו:

אחרי שמונה סניפים בצפון הארץ רשת האלכוהול והסיגרים הרמיטאז' מגיעה לראשונה לאזור, עם סניף שהוקם בהשקעה של יותר מ-16 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 4.12.20 10:20

דווקא בתקופת הקורונה, שבה אנשים רבים מבלים את רוב זמנם בבתים, עושה את דרכה לראשון לציון רשת האלכוהול היוקרתית הרמיטאז'. החנות תפתח את שעריה כבר היום (שישי), בהשקעה של מעל 16 מיליון שקל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


רשת Hermitage הוקמה לפני כעשור, ומאז נפתחו שמונה סניפים בצפון הארץ. כעת תפתח הרשת את החנות הראשונה באזור המרכז ברחוב ילדי טהרן 6, מתחם קנדי, בראשון לציון. החנות בגודל של מעל 1,000 מ"ר ומכילה למעלה מ-1,000 סוגי יינות ויותר מ-2,000 סוגי אלכוהול שונים.

לכבוד הפתיחה החגיגית, הכריזה הרשת על הגרלה, לפיה כל מי שיצטרף למועדון הלקוחות בימי הפתיחה, יוכל להיכנס להגרלה. הפרס למקום הראשון יהיה סוף שבוע זוגי בדובאי כולל מלון חמישה כוכבים, מקום שני יזכה ב-5,000 שקל לקנייה בסניף ומקום שלישי יזכה במקרר יינות מלא.

בסניף יוצע מגוון רחב של סוגי משקאות, לרבות יינות מחוזקים כגון שרי ופורט, לצד מאות סוגי וויסקי, קוניאק ומשקאות איכותיים נוספים מהאזור. כמו כן, יוצעו מאות סוגי בירות, טקילות, רום, ג'ין, שמפניות, תזקיקים ועוד. בין הפריטים היקרים ביותר, יהיה ניתן למצוא את גרסאות ה-50 ו-52 שנים של מותג הוויסקי היוקרתי "מקאלן" שעלותן תוערך בלמעלה מרבע מיליון שקל לבקבוק.

"רשת הרמיטאז' עשתה מהפכה בתודעת הצריכה של יין, אלכוהול וסיגרים, עם פתיחת החנות הראשונה ב- 2011 והיא ממשיכה עכשיו עם פתיחת החנות בראשון לציון", אומר סמנכ"ל הסחר ברשת, דרור חנגרי. "מדובר בשילוב חסר תקדים של היצע, מחירים אטרקטיביים ומקצועיות של כל חברי הצוות".

הצד האסתטי חשוב לא פחות, טוען חנגרי, "אורחי הרמיטאז' מהארץ ומחו"ל נשארים פעורי פה מההשקעה האדירה בעיצוב הסניפים. בעידן שבו בקליק ניתן להזמין כל דבר מהרשת, החנות כבר לא יכולה להיות אוסף של מדפים עם קופה ביציאה. ביקור בהרמיטאז' הוא חוויה, מעין ביקור במוזיאון, ולא לשווא שם הרשת מתכתב עם שם מוזיאון האומנות מהחשובים בעולם. עשרות אלפי לקוחותינו עוזרים לנו להאמין שאנו בדרך הנכונה ונמשיך לייצר חוויה ללא פשרות בכל סניף חדש שייפתח".

בסניף הרשת בראשון לציון תפעל מחלקה יוקרתית ועשירה של סיגרים. בין המותגים שיוצעו יהיו "קוהיבה", "רומיאו וג'ולייט", "מונטה כריסטו", "רמון אלונס", "הויו דה מונטריי", "פרטאגס", "טרינידד", "פאנצ'" ועוד. הסיגרים יישמרו ב- walk-in humidor משוכלל, המותקנות בו מערכות מתקדמות אשר שומרות על טמפרטורה ולחות אידיאלים עבור הסיגרים.

לצד מכירת האלכוהול, בחנות הוקמו מתחמי חוויה ייחודיים כמו חדר קירור אליו ניתן להיכנס ולרכוש בירות צוננות, חדר ליישון יינות נדירים ויינות משנתונים מיוחדים ומתקנים מיוחדים לטעימת יין במקום, מחלקת גבינות מבית רשת באשר פרומז'רי עם למעלה מ-1,000 סוגים שונים של דליקטסים וגבינות.

כמו כן, בחנות יפעל טרקלין יוקרתי הכולל מערכת יניקה מתקדמת שמאפשרת לעשן בו סיגרים תוך שמירה על אוורור החדר. ניתן יהיה לקנות סיגרים בחנות ולעשנם בטרקלין, בו יוגש תפריט משקאות עשיר ופלטות גבינות איכותיות מבית באשר. במקום יתקיימו ערבי טעימות מיוחדים בקומת הגלריה, אשר נבנתה לצורך זה. כלל צוות העובדים בחנות עבר הכשרה מיוחדת בענף האלכוהול, היין והסיגרים ובעל ניסיון רב בתחום.

מנהל שיווק של רשת הרמיטאז׳, זוהר שנפלד, סיפר ל"השקמה ראשון לציון כי "לאחר שבחנו מספר אפשרויות, הבנו שראשון לציון היא העיר המתאימה ביותר. יש בה קהל איכותי שיודע להעריך מוצרים איכותיים, מאוד בדומה לרוח הרשת. למרות שיש בעיר לא מעט חנויות אלכוהול, שום דבר מזה לא משתווה לבשורה שאנחנו מביאים. זו יותר מאשר חנות, זאת חוויה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר