"מאירים את הלב": המיזם החברתי של המכללה למנהל

הרב דותן קורתי: "יחד נדאג שאף אדם לא יעבור את החג הזה לבד"

פורסם בתאריך: 6.12.20 16:50

לכבוד חג החנוכה, יוצא רב המכללה למינהל בראשון לציון, הרב דותן קורתי, במיזם חברתי חדש בשם "מאירים את הלב", הדלקת חנוכיות בביתם של בני הגיל שלישי יחד עם הסטודנטים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


מעל לעשור משמש הרב קורתי כרב המכללה למנהל ובמהלך ראש השנה, הוא נדבק בנגיף הקורונה ביחד עם אשתו ובתו הבכורה. כעת, לאחר שהבריא ולקראת חג החנוכה, הוא אומר: "צריך להפיץ את האור. לא פעם חשבתי במהלך הקורונה, מה אם היום הוא האחרון בחיי והדבר היחיד שעלה לי לראש הוא למי יכולתי עוד לעזור ולא עזרתי, ולמה לא עשיתי עוד מצוות ומעשים טובים. הקורונה גרמה לי לעזור עוד יותר".

ארבעה ימים לפני הדלקת נר ראשון של חנוכה, והרב קורתי, שליח חב"ד בקמפוס בשיתוף עם אגודת הסטודנטים במכללה למינהל, מינהל הרווחה ואגף הצעירים והנוער בעירייה, יוצא ביוזמה חשובה דווקא בימי הקורונה בה רבים מבני הגיל השלישי נמצאים ימים ושבועות לבד בביתם ללא אורחים.

במסגרת המיזם "מאירים את הלב", יצאו סטודנטים ובני נוער מתנדבים בכל ערב להדליק חנוכייה, יחד עם מבוגרים, בני הגיל השלישי שירשמו ויבקשו שיבואו לביתם, בדגש על בודדים. כל מבוגר יקבל ערכה עם חנוכייה ונרות לכל ימי החג.

"אנחנו באנו  להפיץ אור", אומר הרב קורתי, "הקורונה לא מרתיע אותי. אנחנו נגיע ממוגנים, נשמור על ההנחיות של משרד הבריאות ונגיע לשמח בחג החנוכה. חוץ מעניין מצוות הדלקת נרות יש כאו אמירה מאוד ברורה של הרצון לשמח, לדאוג שאף אדם לא יעבור את החג לבד. אנחנו נגיע עם סופגניות, נרות וחנוכייה".

כל מי שרוצה שיגיעו אליו במסגרת המיזם, יכול לפנות לרב קורתי בטלפון 050-7241522.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר