הובא למנוחות ליהוא בן-בסה ז"ל: "תמשיך לחיות בכל תא בגופי"

רבים ליוו למנוחות את פרח הטיס, ליהוא בן-בסה, שנהרג בתאונת אימונים

פורסם בתאריך: 25.11.20 17:20

רב טוראי ליהוא בן-בסה ז"ל, בן 19, פרח הטייס מראשון לציון, שנהרג אתמול בהתרסקות מטוס קל בדרום, הובא היום (רביעי) למנוחות בבית העלמין גני אסתר.

בן בסה נהרג יחד עם קצין מילואים, טייס קרב מנוסה, רב-סרן (מיל') איתי זיידן ז"ל, בן 42, מקיבוץ שובל, במהלך טיסת אימונים.

"בן יקר שלי, אני כותב לך את המילים האלה הבלתי הגיוניות מילים הלכוחות מהשאול בחדרך הקטן על מיטתך המסודרת אחרי שהסנפתי את ריח הכרית שלך באפי", ספד האב שלמה מעל הקרב הטרי, "אני חושב על מה חשבת בשניות האחרונות של חייך, מחמל נפשי, האם סבלת? האם היה כל כך מהיר? אתה נמצא עכשיו בכל דמעה שלי ותמשיך לחיות בכל תא בגופי".

מוקדם יותר, לפני שהחל מסע ההלוויה, ספדה לליהוא אימו שיבולת: "ליהוא שלי, ילד מדהים שאתה, כל כך בשמחה ותקווה הלכת לשירות. התאפקתי לא לדבר איתך על הפחדים שלי, לא רציתי לעצור את התנופה והמחוייבות שלך. אלוהים, למה? למה אותך? אני לא מבינה".

"ילד עדין, שקט, אבל יש בך כל כך הרבה כישרונות וחוכמה בכל תחום. בשלוש השנים האחרונות לקחת אחריות על עצמך וגם עלינו, עם אבא שלך, עם אחיך התאום ואיתי. אפשר היה תמיד לסמוך עליך, להישען, לדבר. כמו מתנה משמים, היה בך שקט מיוחד וביטחון פנימי שאין לי מושג מאיפה השגת. מה נעשה בלעדיך מתוק שלי?".

 

 

ליהוא למד בתיכון ה"עמית" שבראשון לציון. חברו לכיתה זיו שוורץ שלמד איתו שלוש שנים בתיכון, אמר: "רק סיימנו את כיתה י"ב לפני שלושה חודשים, אני לא מאמין שהוא נהרג, כולנו בבית הספר כואבים והמומים, לא מעכלים את הבשורה הקשה הזאת". עם היוודע הבשורה הקשה בוגרי כיתתו של ליהוא הגיעו לבית הספר מקיף ג' בו למדו יחד והדליקו נרות לזכרו.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר