מפגש משותף של פורום נשים בעסקים מראשון לציון ומחולון

המפגש השני התקיים בסימן שבוע המודעות למאבק באלימות נגד נשים

פורסם בתאריך: 29.11.20 16:00

בשבוע שעבר התקיים מפגש משותף של שני פורומים עסקיים בניהול נשי משתי ערים שכנות, ראשון לציון וחולון. זאת במטרה להגדיל את המרחב העסקי הבינעירוני, את שיתופי הפעולה ואת פוטנציאל הרווחים. המפגש התקיים בשבוע המודעות למאבק באלימות נגד נשים מתוך הבנה שעצמאות כלכלית היא כלי מרכזי בקידום שוויון מגדרי ואמצעי קריטי ליציאה ממעגל האלימות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


פורום נשים בעסקים ראשון לציון, אשר פועל במסגרת המשרד לקידום מעמד הנשים בראשון לציון ותחת ניהולן של יפית טויטו ואורנית אלוני, אירח את פורום נשים בעסקים חולון שפועל במסגרת המשרד לקידום מעמד הנשים בחולון ואת מנהלת הפורום, אורלי סלומון בר.

זהו המפגש השני שהתקיים כאשר במפגש הראשון התארחו ביוזמת העיר חולון ואילו כעת, פורום ראשון לציון אירח לטובת העמקת שיתופי הפעולה שהחלו להרקם בין נשות העסקים בפורומים.

המפגש נפתח בברכות של יועצת ראש העירייה למעמד הנשים ומנהלת מרכז זכויות נשים העירוני בראשון לציון, עו"ד דנה אייזנר לביא, ויועצת ראש העירייה למעמד האישה בחולון, רמה אליקים. לאחר מכן החלה פינה עסקית אקטואלית – "נוקאאוט לקורונה בהביטי מיסוי בחמישה צעדים" מאת יפית טויטו. ובהמשך, קיבלו חברות הפורום הרצאה של גל זילברמן ניסים – "חשיפה לעולם יחסי הציבור במינימום הוצאה".

הפעילות המשותפת כללה חלוקת המשתתפות  לחדרי עבודה, בהם הציגו את עצמן וגיבשו רעיונות לשיתופי פעולה. כל חדר נוהל על ידי אחת מחברות צוות ההיגוי של פורום ראשון לציון. לאחר העבודה בחדרים, חזרו נשות העסקים להתכנסות במליאה, ובסיכום המפגש הוצגו התובנות מכל החדרים על ידי חברות צוות ההיגוי של פורום ראשון לציון, בהן יפה אפשטין, ליאת יהושוע, מיכל אסטרין, ליטל אסיף ואטי יעקבוסון.

לדבריהן של נשות הפורום, התובנות והרעיונות שעלו במפגש, תרמו להמשך מפגשים וקשרים אישיים ומשותפים של חברות הפורומים משתי הערים. "כולנו מחכות להיפגש פנים אל פנים, במפגשים פרונטליים, בעלי עוצמה עסקית, מעוף ויצירתיות, מפגשים שיסייעו לחזק את קהילת נשות העסקים ולקדם שוויון מגדרי גם בתחום זה", נאמר.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר