טרגדיה: נפטר תושב ראשון לציון שנפצע בתאונה בגלי צה"ל

יהודה גבאי, בן 67 במותו, שימש כנהג ניידת שידור בגלי צה"ל ונפצע קשה בתאונה. בנו ספד לו: "בתוך הכאב שמח שהייתה לי הזכות להיות הבן שלך"

פורסם בתאריך: 22.11.20 11:27

לאחר ארבעה חודשי מאבק בפציעה הקשה, נפטר אתמול (שבת) יהודה גבאי, תושב ראשון לציון ששימש כנהג ניידות שידור בגלי צה"ל במשך 30 שנה. בן 67 במותו, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

גבאי, רב סמל בכיר (מיל')יהודה גבאי נפצע אורח קשה לפני ארבעה, בעקבות תאונה שאירעה בתחנת גלי צה"ל ביפו. מאז התאונה הוא אושפז במצב קשה.

גבאי ז"ל הצטרף לגלי צה"ל עוד במהלך שירותו הצבאי כחייל. בין השנים 1974-1985 שימש כנהג ניידות שידור וההקלטה, ולאחר מכן שירת במשך 30 שנה כאיש מילואים בתחנה, מהן כ-20 שנה בהתנדבות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אבא שלי היקר והאהוב. מה כבר אפשר לכתוב עלייך שלא יישמע כקלישאה? על החיוך הכובש והקסם האישי? על הלב הענק שלך? על ההקרבה העצמית והרצון תמיד לעזור לכל אחד? על זה שלא משנה מה, תמיד כולם ידעו שאפשר לסמוך עלייך ותמיד תמצא פתרון להכל?", ספד לו שגיא בנו. "אין אדם שביקש את עזרתך ולא מיד נענית. הרי אין חדר אליו נכנסת שלא מיד כל העיניים הופנו אליך. איש ישר וערכי, אהוב בכל מקום שדואג לשמח את כולם. גבוה קומה ויפה תואר עם אנרגיה כל כך חזקה, שהותירה חותם על כל אחד ואחת".

"בכל הספד נאמר על המנוח שלא היו אנשים כמוהו ושהיה איש מיוחד במינו. אז לצערי, אין לי איך לחדש לכם בהקשר הזה ואין מספיק שפות ומילים שאוכל למצוא בכדי לתאר אותך ואת פועלך, למזלי כל מי שהכיר אותך יודע מי אתה ואיזה אדם היית וההשפעה שלך על ליבם של האנשים תדבר בשם עצמה. לא הגיע לך. אבל בתקופה האחרונה למדתי שאין מגיע בחיים ואני מצטער אבא, שלא יכולתי לעשות יותר. אני מצטער שנאלצת ללכת בדרך כזאת".

"אבל אני גם שמח. אני שמח שהייתה לי הזכות להיות הבן שלך, וללמוד ממך מהי נתינה. מהי אכפתיות ומהי מסירות. הלוואי שאגדל להיות חצי מהאדם שהיית. בשבילי תמיד היית סופרמן, תמיד מגונן עליי ומצדד בי, לא משנה בכלל מה הסיטואציה. תמיד שם בשביל להכווין ולתמוך. בלתי פגיע ובלתי חדיר ותמיד חשבתי שכלום לא יכול לפגוע בסופרמן, אבל כנראה שאין דבר כזה תמיד. אנחנו כבר יודעים ששום דבר לא נמשך לנצח. אני מקווה שאתה רואה אותנו מלמעלה ותהיה גאה בנו בעתיד, אוהבים לנצח אימא, מיטל, יניר ואני".

שמעון אלקבץ, מפקד גלי צה״ל והעורך הראשי ספד לגבאי: "יהודה גבאי ז״ל היה הרבה מעבר לנהג ניידת השידור, תפקיד חשוב בפני עצמו. יהודה הכיר כל חלק וכל פינה, ידע לפתור כל בעיה, גבר על כל תקלה – אפשר לומר שהניידת הייתה לממלכה הבלתי מעורערת שלו. הוא היה ללב פועם ולרוח שהניעה את הספינה בדרכה לשידורים השונים. בחיוכו התמידי, מסירות אין קץ, מקצועיות ורוחב לב היה יהודה למרכיב יסודי בתחנה. אנו אבלים היום אבל כבד על חבר יקר לכולנו ואיש מקצוע, שמקום העבודה היה לו למשפחה. ברוך דיין האמת".

גבאי הובא היום (ראשון) לקבורה בבית העלמין הצבאי בראשון לציון.

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. קרולין.

    יהי זכרו ברוך תנחומים למשפחה אני חיילת מתקופת מיקי גבאי המפקד של גלי צה"ל 1997 מיקי גבאי היה איש מדהים מפקד גלי צה"ל יהי זכרו ברוך כעת אנו מתבשרים במותו של יהודה גבאי יהי זכרו ברוך משפחת גבאי זה מלאכים אנשים טובים צדיקים נשמתם בגן העדן ליבנו עם המשפחה תנחומים לכולם על אבדות כואבות מאוד במשפחת גלי צה"ל מיקי גבאי היה כאבא של החיילים .כעת יהודה גבאי יהי זכרם ברוך משפחת גלי צה"ל כולל עם ישראל כואבים מוסרים תנחומים למשפחה מכל הלב. הם בהחלט היו אנשים טובים. נשמתם בגן העדן

  2. קובי בוארון

    איש יקר מאוד.אדם משכמו ומעלה. אוהבים אותך לעד יהודה היקר.אתה כבר חסר.עצוב עצוב מאוד. ת.נ.צ.ב.ה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר