פתרון למצוקת החניה: חניון חדש לנגררים קלים בראשון לציון

חניון עירוני לנגררים קלים הוקם ברחוב הלח"י בצמוד למתחם "הום סנטר" I צפו:

פורסם בתאריך: 18.11.20 12:40

על מנת להקל על מצוקות החניה ברחבי העיר, ולהגביר את רמת הבטיחות בכבישים וברחובות העיר, הקימה עיריית ראשון לציון חניון עירוני לנגררים קלים. החניה במקום תוסדר על פי רשימת מנוי חודשי או יומי ולאחר תחילת הפעלתו, תחל החברה לביטחון בביצוע פעולות אכיפה כנגד העמדת עגלות נגררים ברחובות העיר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לאחרונה הולכת וגוברת תופעת העמדת עגלות נגררים וקרוואנים ברחובות העיר. תופעה זו מהווה מפגע בטיחותי שכן תקנות התעבורה אוסרות העמדת נגררת לא גורר בכביש וברחוב. מעבר לכך, העמדת עגלות נגררים וקרוואנים גורמת לתפיסת מקומות חניה ומגבירה את מצוקת החניה ברחובות ואזורים שונים בעיר.

לכן החליטו בעירייה להכשיר חניון ייעודי לעגלות נגררים קטנות אשר יפעל ברחוב הלח"י בצמוד למתחם "הום סנטר". החניון יופעל על ידי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון.

סגן ראש העירייה, מקסים בביצקי, אשר הוביל את המהלך יחד עם מנכ"ל החברה לביטחון, מוטי נחמני, אמר כי "לאחר בדיקות בשטח שביצענו ובעקבות תלונות רבות של התושבים, גילינו שלא מעט חניות ציבוריות תפוסות על ידי נגררים, כאשר חלקם הפך להיות מחסנים לציוד. דבר שרק מגביר את מצוקת החניה".

"על פי חוקי התעבורה, אסורה העמידה של נגררת ללא גורר, לכן קיבלתי החלטה להתחיל באכיפה. אולם במקביל, על מנת לתת פתרון גם לבעלי הנגררים, בתמיכתו של ראש העירייה, רז קינסטליך, יזמתי פתיחת החניון מוסדר שבו הם יוכלו להשאיר את הנגררת", הוסיף בביצקי.

תגובות

2 תגובות
2 תגובות
  1. שי

    מר בביצקי הכל טוב ויפה אבל אני משלם ארנונה טסט ביטוח מדוע עם השינוי הזה נדרשת רכישה של חניה במקום המוצע? ומדוע המדבקות שחולקו על נגררים בוצעו באופן סלקטיבי.. . עכשיו מה שיקרה זה שרכב שחונה אצלי בחניה פרטית עם וו יהיה צמוד באופן קבוע לנגרר ואחנה אותו בחוץ ואתפוס שני מקומות חניה בחוץ במקום אחת לנגרר, נראה לך הגיוני שאשלם כסף על חניית ניגרר ועוד במיקום בקצה השני של העיר וכל פעם אסע לאסוף אותו? תקצו את החניה לציבור ומי שחסרה לו חניה יחנה את הרכב הפרטי שלו בחניה לנגררים אתה מציע. הכל כדי למצוץ עוד כסף.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ראיתי היום מדבקה על הנגרר שלי שחונה בשטח עפר רחוק מחניית רכבים ,כי גם אני מודע למצוקת החניה שקיימת בעיר ,, אני מניח שזה מגמה של העריה … מצחיק ומביך שאני עשיתי הכל שרז יבחר כל יום הבחירות הסעתי עשרות אנשים שיבחרו בו ושכנעתי מאות …. אולי טעיתי מי יודע כעת מאוכזב מהגישה …

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר