צילום: מירי גטניו, דוברות איכילוב

חודש אחרי תאונת הפגע וברח: "ניצלתי בנס. לא כולם ברי מזל כמוני"

אבי שוורץ מתאר את תאונת הפגע וברח שחווה בחודש, ומציע לנהג שפגע בו להגיע למחלקות השיקום

פורסם בתאריך: 13.11.20 10:35

לפני כחודש עבר אבי שוורץ, בן 66 מראשון לציון, תאונת פגע וברח שהובילה אותו לתהליך שיקום ארוך. "זה פשוט סכנת נפשות. הנורא מכל עובר בראש ברגע של תאונה. אני ניצלתי בנס אבל לא כולם ברי מזל כמוני", הוא אומר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עד יום התאונה, שוורץ ניהל מוסך ונהג לרכוב על אופניים בכל יום שבת עם חבריו. אלא שאז, בעודו בטיילת בת ים בדרך לראשון לציון, חלף על פניו רוכב אופניים חשמליים שעקף אותו וגרם לו לסטות מהנתיב ולאבד שיווי משקל. כתוצאה מכך הוא נפל ונותר משותק בידיו ורגליו.

כעת, שבוע לפני שחרורו מבית החולים, עם הרבה סיוע של הצוות הרפואי ממחלקת השיקום בבית החולים איכילוב, הוא צפוי להשתחרר כשהוא נעזר בקביים. "גם אותם אזרוק בקרוב", הוא מצהיר.

שוורץ נשוי ואב לשלושה ילדים, מתגורר בשכונת נווה דקלים. את תחביב הרכיבה על אופניים הוא החל לפני כ-13 שנה. "הפנסיה עוד נראית לי רחוקה, אני אדם אקטיבי, אוהב לעבוד ומאוד אוהב ספורט", הוא אומר, "משנת 2007 אני רוכב על אופניים עם קבוצה של אנשים בני גילי וזה משהו שהפך לחלק ממני. 13 שנה של רכיבה זה לא מעט, וזו הפעם הראשונה שקרתה לי תאונה כזו".

"למרות שבכל פעם שאני רוכב, אני רואה את האנשים שרוכבים על האופניים החשמליים והקורקינטים וזה פשוט סכנת נפשות. הם רוכבים נגד כיוון התנועה, לא ממוגנים. יש לי חברים שנפגעו מכך, אחד מהם אפילו שבר את עצם הבריח וכמה צלעות ובמשך שנה הוא היה מנוטרל".

שוורץ עבר שני ניתוחים בבית החולים וולפסון והמשיך במחלקת אורטופדיה שהוא מציין אותה לשבח ומשם החל את השיקום בבית החולים איכילוב. "הם מלאכים בבית החולים. עשו עבודת קודש", מספר שוורץ.

אם היית רואה את האדם שפגע בך וברח, מה היית אומר לו?

"שיבוא למחלקת שיקום בכל בית חולים ושיראה כמה אנשים נפגעים מכל כלי הרכב הממונעים. צריך לקחת את העניין ברצינות, לחוקק חוקים שירתיעו את כולם, עברו בי מחשבות שזה היה יכול גם להיגמר אחרת והרבה יותר רע".

"אני רוצה להוסיף מילה טובה לראש העירייה שלנו שהקים שבילי אופניים, זה דבר נהדר לעיר וממזער את התאונות", הוא מסכם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר