בייגלה, פרעצל או ברעצל: מנהלת המסעדות הצליחה לפצח את הטעם

עדי ואלעד כחלון, בני זוג מתחום המסעדנות שיצאו לחל"ת, יצאו למחקר שבסיומו הקימו עסק חדש עם טעם אחר ומפתיע לפרעצל המוכר

פורסם בתאריך: 5.11.20 14:42

עדי כחלון, בת ה-32, מצאה את עצמה במצב של חוסר מעש ואי ודאות בעקבות הקורונה שהביאה אותה לתקופה ארוכה של חל"ת מהעבודה. אלא שדווקא החיפוש אחר כיוון, הביא לתפנית עסקית בלתי צפוייה.

"חווינו שלושה חודשים קשים של חוסר מעש, המון מחשבות, חיפשנו כיוונים ואפילו שקלנו לעזוב את הארץ בגלל דאגה כלכלית. אבל החלטתנו להישאר ולפתוח משהו מקורי שעוד לא נראה כאן בארץ", מספרת עדי, נשואה לאלעד ואם לליאה בת השלוש.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בשנים האחרונות, היא עסקה בניהול מסעדות מוכרות ברחבי ראשון לציון, כמו ה"לופט" וה"גראז'" ובשנה האחרונה עברה לתחום האירועים. גם בעלה אלעד מגיע מתחום המסעדנות ועבד כשף של מסעדת ה"לופט" ולאחר מכן כשף קונדיטור של "אריא" ומנהל מחלקה ב"פיס אוף קייק". אולם כבר בסגר הראשון, מצאו את עצמם השניים בחל"ת וכך הגיע הרעיון להכין ולמכור מהבית פרעצל.

"בקורונה היינו שנינו בבית, יחד עם הבת הקטנה שלנו שהיא מלכת הטעימות והתחלנו בניסוי ותהייה. כל מתכון היה עובר את האישור שלה עד שהגענו לטעם שחיפשנו", מספרת עדי.

"ידענו שאוכל, שירות ואירוח זה מה שאנחנו הכי טובים בו וניסינו ליצור חוויה שמגיעה הבייתה בהתאם לתקופה הזו", מוסיפה עדי, "בכל עידן הקורונה הרבה אנשים החלו להכין עוגות ולמכור, אבל אנחנו רצינו להביא משהו שאף אחד לא הביא עדיין. אז ישבנו שעות מול הרשתות החברתיות וראינו המון תכניות בישול עד שנפל לנו האסימון".

הרעיון שעלה הוא להכין פרעצל או בשמו המקורי מגרמניה ברעצל. "זה אמנם קיים בארץ אבל רק בגרסאות סופר, תעשייתי. אין משהו ביתי ואיכותי ואפשר לקחת את זה צעד קדימה. אלעד עבד כמה שבועות על דוגמאות וטעמים ועשינו ניסיונות עם משפחה וחברים עד שהגענו למוצר מדוייק מבחינתו: החומרים, הטעם, הנראות, האסתטיות, הלוגו, האריזות. הכל נעשה באופן מוקפד במיוחד. שמנו לעצמנו דגש לעבוד במחירים נוחים ומתאימים לתקופה כי כמו שלנו קשה אנו מאמינים שכך גם לסובבים אותנו", מספרת עדי בהתרגשות.

יש רק את הפרעצל הקלאסי?

"רצינו טעם בסיסי וקלאסי שיהיה הכי קרוב למקור. מעבר לזה, היה חשוב לנו להביא טעמים מקומיים ישראליים. לכן שילבנו גם בברעצל עשבי תיבול וגם בחמאה עם עשבי תיבול שאנו מכינים, קונפי שרי ישראלי עם שום וכמובן משהו פיקנטי שיתאים לחך הים תיכוני, שזה ברעצל שום ופפריקה מעושנת".

השבוע הם החלו בפיילוט ראשוני למכירה והם מאמינים במוצר שיצרו. "המקומות הכי קשים מובילים אותך לחשוב בכיוונים חדשים, ואנו מאמינים שבנינו מוצר מנצח", מספרים הזוג.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר