"זאת תהיה הפיצה שראשל"צים עוד לא טעמו בעיר"

בעיצומו של משבר הקורונה תיפתח פיצריית "בונסרה" על חורבות בר ה"לה רוז'ה" שברחוב רוטשילד/

פורסם בתאריך: 6.11.20 09:40

בסוף החודש, בעיצומו של משבר הקורונה, צפויה להיפתח פיצרייה חדשה "בונסרה", על חורבות בר ה"לה רוז'ה" ברחוב רוטשילד פינת רמז, שנסגר קצת אחרי הסגר הראשון.

המקום יכיל 90 מקומות ישיבה בפנים ובחוץ, ואם לסמוך על מבקרי המסעדות עולה כי פיצת הנפוליטנית שלהם היא הכי טעימה בישראל, בדיוק כמו באיטליה. והטעם בסופו של דבר ינצח.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"בונסרה" שתפתח ממש בקרוב היא המשך לפיצרייה שקיימת כבר שנתיים ברחובות בשם "פבריקה" אשר זכתה לביקורות מצויינות. כשהבעלים זיהו את הפוטנציאל, הם החליטו לפתוח פיצרייה נוספת. "המטרה שלנו היא להביא את הבשורה של הפיצה הנפוליטנית לראשון לציון", מסביר אמר, "פיצה נפוליטנית אמיתית היא עולם בפני עצמו, אם זה בבצק המיוחד שצריך להכיל כ-80 אחוז מים ולעבור התפחה של כשלושה ימים. בנוסף, יש את הטאבון המיוחד שהבאתי מאיטליה".

אמר הוא שף במקצועו, למד להכין את הפיצה הנפוליטנית בסלרנו שבאיטליה. לדבריו, את הבצק מחמצת הוא למד בסדנה מיוחדת שעוברת מאב לבן באיטליה, במשך ארבע דורות. כמו כן, את גבינת המוצרלה הוא מייבא בטיסה ובמקום יהיו 14 סוגי פיצות שונות.

הפיצה עצמה, מוסיף אמר, היא דקיקה מאוד במרכז ואוורירית בשוליה. בין האפשרויות בתפריט יהיה ניתן להזמין פיצה מלנזנה קלאסית עם חצילים, פיצה עם פטריות פורטבלו בטעם כמהין, קציפת פרמזן ובזיליקום, פיצה מדורה עם תפוחי אדמה, קרם פרש, מיץ לימון ובצל ירוק, פיצה תאילנדית עם רוטב צ'ילי חריף, גמבה ועוד.

"המקום יהיה מעוצב כמו מסעדה – פיצרייה", מספר אמר בהתרגשות רבה, "יהיה בר עם יינות טובים, מנות ראשונות, קינוחים וכמובן הפיצות המיוחדות שלנו. אנחנו מביאים בשורה חדשה לעיר בתחום הקולינריה. המקום יהיה פתוח משעה שש בערב עד חצות ויעבוד במתכונת של ישיבה ושל טייק אוואי. מי שמחפש אווירה עם אוכל מעולה בגובה העיניים שיגיע".

למה החלטת לפתוח דווקא עכשיו?

"הפיצרייה בראשון היא המשך ישיר לעשייה שלנו ברחובות. מצאנו את הזמן לשפץ וגם מחיר השכירות ברחוב המרכזי בעיר היה אטרקטיבי. ראינו בכך הזדמנות. אם לא הייתה את הקורונה, מי יודע אם היינו מוצאים זמן לפתוח, בסוף הכל לטובה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. רינת

    פיצה דקה לא משביעה וחבל על הכסף.
    איזה סוגים עם בצק עבה יש להם ?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר