בפעם השנייה בתוך ארבע שנים: הסרטן חזר לעלמה בת ה-12

"עלמה שלי תנצח", אומרת האם שיוצאת בקמפיין למימון הטיפול שעשוי להציל את חיי בתה

פורסם בתאריך: 5.11.20 12:28

קרן חביב סלומון מראשון לציון יצאה לאחרונה למסע להצלת בתה, חיה-עלמה בת ה-12 וחצי, שחלתה בסרטן בראשה בפעם השנייה בתוך ארבע שנים. "אני אופטימית ובתוך תוכי מרגישה שהחיים הם דבר עוצמתי ושאנחנו נעבור גם את המחלה הזאת, עלמה שלי תנצח איתנו, אני פשוט מרגישה את זה", אומרת האם.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


חביב סלומון, אם לחמישה ילדים, בטוחה שחיה-עלמה תנצח את המחלה, אולם לשם כך זקוקה הילדה לתרופות בעלות של כ-40,000 שקל לחודש. לצורך גיוס הכסף פתחה האם קמפיין לגיוס תרומות לבתה כשהיעד הוא מיליון שקלים.

"הכל החל לפני כארבע שנים. כשחיה-עלמה הייתה בכיתה ג', גילו לה סרטן במפרק הלסת בצד ימין של הפנים, ממש לפני ראש השנה", מספרת האם, "היא הייתה בסכנת חיים, ולכן טסנו לארצות הברית לטיפולי כימותרפיה. כל ראשון לציון תגייסה בשבילנו, ועדי ההורים של בתי הספר, שכונות רבות בעיר, בהן נאות שקמה שבה אנחנו גרים, גייסו לנו כסף לצורך הנסיעה. הכוח שנתנה לי הקהילה זה משהו לא מובן מאליו".

כעבור מספר חודשים של טיפולים, כשכבר חשבה המשפחה שהכל מאחוריהם, חזרו אצל חיה-עלמה כאבי ראש ולאחר בדיקה, נודע למשפחה שהסרטן חזר. הפעם בצד שמאל של הראש. "היינו בטוחים שהכל מאחורינו. אני הייתי שבורה. אחרי כל הטיפולים והמלחמה להחלים, זה בעצם חזר", מספרת האם.

מה שהרים את המשפחה היה כוחה של הקהילה. "היינו מאושפזים בתל השומר וזוג חברים שלנו אירגן אוטובוס להחלמתה של חיה-עלמה בכותל", מספרת האם, "עשרות אנשים הגיעו להתפלל ובאותה נקודה חזרה לי האמונה והתקווה לנצח. ראיתי שבמוצאי שבת אנשים שאני אפילו לא הכרתי נסעו להתפלל מכל הלב ושם התרוממתי. הרגשתי שמרימים אותי והבנתי שמכאן אני אופטימית לעד".

חיה-עלמה עברה ניתוח בראשה, שהשאיר לה צלקת. הגידול הוסר ולאחר מכן היא עברה סידרה של טיפולים שבסיומם הודיעו למשפחה שמכאן ואילך, אין טיפול שיוכל לסייע בפעם השנייה מלבד טיפול תרופתי. "הצוות בתל השומר, ד"ר איריס קוונצל, וד"ר חנה גולן, אונקולוגיות בתל השומר וכמובן כל צוות הרופאים והאחיות המוכשר, עושים עבודת קודש", מספרת חביב סולמון.

לסיכום היא מספרת כי "במשך שנתיים, עמותת 'להושיט יד' שבראשה עומד אברהם עטר, מגייסת עבורינו כספים עבור רכישת התרופה לחיה-עלמה בסך מאות אלפי שקלים. לצערי נגמר הכסף שהיה בקופה עבור ביתי, לכן עם כל הקושי שבחשיפה, פניתי שוב לעזרת הציבור. חיה-עלמה שלי עם חלומות רבים, היא רוקדת ורוצה להיות שחקנית כשתגדל. יחד ובעזרת הציבור אני בטוחה שהחלומות שלה יתגשמו".

לתרומות לחצו כאן.

יו"ר הנהגת ההורים העירונית בראשון לציון, רוני עקירב, שמכיר את המשפחה, הוסיף: "עלמה סלומון היא כמו בתי הרביעית והייתי עד למסע היסורים שעברה עד כה. נרתמנו ונמשיך להרתם לעזרתה בכל כוחנו ונפשנו. בימים אלו התחלנו במאמץ אדיר בכל שכונות העיר וגייסנו יושבי ראש ועדי הורים רבים בכדי שידאגו לתרומות רבות ככל האפשר. בעזרת השם נעשה ונצליח במשימה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר