"לי זה קרה": תושבי העיר שאיבדו את יקיריהם מקורונה קורא לתושבים להתעורר I צפו:

הקמפיין החדש שעלה בראשון לציון חושף את סיפורם האישי של בני המשפחות שמתמודדים עם האובדן וקורא להקפיד על ההנחיות

פורסם בתאריך: 2.11.20 12:42

ראשון לציון אומנם הפכה לעיר ירוקה, בעקבות הירידה במספר נדבקים בקורונה והחולים הפעילים, אך מחשש לשאננות וחוסר הקפדה על הנחיות משרד הבריאות, שעלול להוביל לעלייה ולסגר נוסף, יצאה העירייה בקמפיין בהשתתפות תושבי העיר שאיבדו את אחד מבני משפחתם כתוצאה מהקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תחת הסלוגן "לי זה קרה" יצא עיריית ראשון לציון בקמפיין שלטי חוצות, שבו נחשפים תושבים שאיבדו את יקיריהם מקורונה. אחד ממשתפי הקמפיין, עמרי ברנס, איבד את אביו מקורונה. "באחד הימים חזר אבא שלי הביתה מהעבודה לאחר שלא הרגיש טוב. ראיתי שיש לו חום ומיד הוא קיבל הודעה שהוא היה בקרבת חולה קורונה כך שעליו להיכנס לבידוד", הוא מספר, "לאחר שעבר בדיקה הוא יצא חיובי אבל לאט לאט המצב הלך והחמיר וזה הגיע למצב שהוא לא יכול היה לזוז ולצאת מהחדר".

"היו חייבים לפנות אותו למיון. לאחר שמונה ימים מהרגע שחלה, אבא נפטר. תמיד חשבתי שלי זה לא יקרה. אולי זה יקרה למישהו לידי, למשהו שאני מכיר, אבל לא לי. עכשיו אין לי יותר אבא. אתה לא יודע מה זה עד שאתה לא חווה את זה", מוסיף ברנס.

הקמפיין שעלה לאוויר השבוע כולל שלטי חוצות, מכוונים, גשרים וסרטון מרגש תחת המסר "לי זה קרה". הקמפיין נעשה בשיתוף פעולה של אגף הדוברות והאגף לשילוב חברתי. חברת הפרסום סאצ'י אמונה על הסרטון אותו צילם וביים אורן דאי.

ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך, מסר: "החלטנו לשים את בני המשפחות של הנפטרים בחזית המאבק העירוני בקורונה, מתוך רצון ליצור הזדהות בקרב התושבים – הצעירים והמבוגרים כאחד. הקורונה כבר הוכיחה לנו שהסכנה הכי גדולה היא השאננות מפניה, ולכן למרות שאנחנו ירוקים החלטנו לנפץ את הסטיגמה ש-"לנו זה לא יקרה. הנגיף עדיין כאן ואנו עושים הכל כדי שיעלם, על ידי לקיחת אחריות אישית והקפדה על ההנחיות – כדי שכולנו נחזור לשגרת החיים בהקדם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר