יותר מ-300 קריאות: סיירת התיקונים העירונית ממשיכה לפעול

הסיירת מורכבת מ-25 תושבי העיר, בעלי מקצוע המגיעים לסייע ללא תשלום למטופלי הרווחה

פורסם בתאריך: 3.11.20 10:52

מאז פרוץ מגיפת הקורונה, טיפלה "סיירת התיקונים" העירונית, ביותר מ-300 קריאות שקיבלו. הסיירת מונה כיום 25 תושבי העיר, מתנדבים בעלי מקצוע שלקחו על עצמם לסייע לתושבי העיר הוותיקים ולמשפחות המוכרות לרווחה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


תיקוני חשמל וארונות, התקנת מעקות בטיחות, החלפת נורות, ניאגרה ושקעים היא רשימה חלקית של התקלות שטופלו על ידי "סיירת התיקונים" שהקימה המחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה, במינהל הרווחה של העירייה. הפניות מתקבלות מתושבים מבוגרים שחוששים לצאת ולרכוש את החלקים החסרים לתיקון, או משפחות מעוטות יכולת, שמשבר הקורונה העמיק את קשיהם הכלכליים.

"מיזם כזה מבטא הכי טוב את החוסן שבו אנו פועלים בכל המישורים ובכל הדרכים העומדים לרשותנו", אמר ראש העירייה, רז קינסטליך, "זאת על מנת לסייע בקשת רחבה של תחומים – נפשי, כלכלי, בריאותי וחברתי ובמטרה לצלוח את התקופה המאתגרת שנכפתה עלינו. ההירתמות המרגשת של בעלי מקצוע דווקא בעת משבר שהם חלק ממנו, מעידה על הסולידריות החברתית יוצאת הדופן שתושבי העיר מפגינים. אני קורא לבעלי מקצוע נוספים להצטרף ליוזמה המבורכת".

מטרת המיזם היא לסייע בשיפור רמת חייהם ולהגביר את הסולידריות החברתית בקהילה תוך סיוע לתושבים המטופלים בשירותי הרווחה העירוניים. אחת התושבות שקיבלה סיוע בהחלפת שקעים ותיקון תאורה בפתח ביתה היא לאה ניניו, בת ה-70, שברכה על השירות ואמרה כי "מאז הקורונה אני כמעט ולא יוצאת מהבית ולהזמין חשמלאי בכל פעם זה יקר. לא בטוח שהייתי מתקנת את התקלות בלי השירות הזה".

המתנדבים בסיירת מבצעים תיקונים קלים בבתים של מטופלי הרווחה בתחומים שונים, כמו אינסטלציה, חשמל, נגרות, תיקון מזגנים, החלפת מנעולים, תליית מדפים ווילונות, תיקון מחשבים ועוד. הם אינם גובים על כך תשלום וחומרי העבודה הנדרשים לביצוע התיקון ימומנו על ידי מקבלי השירות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


סגן ראש העירייה וממלא מקומו, מוטי עג'מי, המחזיק בתיק לשילוב חברתי: "קראנו לזה סיירת כי אלו האנשים הכי טובים שתפגשו, מקצועיים, נכונים לעזור ומלאי אהבת חינם, אני מצדיע להם. ישר כוח לעובדי המחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה שמהווים עמוד תווך לתושבים רבים בעיר בתקופת משבר הקורונה".

בעירייה מציינים כי כל אדם שמטופל במנהל לשילוב חברתי, יכול לפנות לקבלת סיוע מסיירת תיקונים דרך העובדת הסוציאלית המטפלת בו. כמו כן, קוראת העירייה לבעלי מקצוע נוספים להצטרף למיזם ההתנדבותי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר