צילום: Evgeniy pavlovski / shutterstock.com

תביעה: חגיגת בר המצווה נגמרה בשיניים שבורות

מסיבת בר מצווה במועדון בראשון לציון הסתיימה בחבלות קשות ואיבוד שיניים של נערה שעלתה על מתקן "השור הזועם"

פורסם בתאריך: 26.10.20 13:34

בימים האחרונים הוגשה תביעה נגד מועדון בראשון לציון ונגד חברת "הראל" המבטחת אותו בעקבות אירוע פציעה של נערה שבילתה במקום במסיבת בר מצווה אליה היא הוזמנה. הפציעה התרחשה רגעים ספורים לאחר שעלתה הנערה על מתקן "השור הזועם" שהוצב במקום. היא נחבטה במתקן ועל פי כתב התביעה, נגרם לה אובדן שיניים ואף נכות לכל החיים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ספורט הרודיאו הוא ענף ספורט שבו אדם רוכב על גבי שור או סוס פראי ומטרתו היא להחזיק מעמד כשמונה שניות. זאת כאשר יד אחת מחזיקה בחבל הקשור סביב צווארו של בעל החיים ויד אחת באוויר. לישראל הגיעו משחקי "השור הזועם" המדמים את ענף ה"רודיאו" ומועדונים בהם חוגגים בר או בת מצווה מביאים אותו כאטרקציה לנוער.

אולם במשחק הזה עלולות להתרחש פציעות וסכנות רבות כתוצאה מנפילה מהמתקן. כך קרה לפני כשנה וחצי לנערה, תושבת נס ציונה, שלא חשבה שבילוי במסיבת בר מצווה תסתיים בחבלות קשות.

המקרה התרחש במועדון בראשון לציון שם הוצב מתקן "השור הזועם" ובו המשתתפים צריכים להתיישב עליו, לאחוז בחבל ולנסות להישאר על המתקן כמה שיותר בעוד הוא זז כמו שור משתולל. במקרה של נפילה, אמורים המשתתפים לנחות על מקן רך ומגונן.

עם זאת, על פי התביעה שהוגשה, מיד עם הפעלת המתקן, נחבטה הנערה בת ה-14 בעוצמה בראשו של השור. כתוצאה מכך היא נפגעה קשות בפניה ובשיניה. היא הובהלה על ידי הוריה למרפאה של מומחית ברפואת שיניים לילדים, אשר אבחנה כי היא סובלת מפגיעות חמורות בשיניה העליונות.

בימים אלה הגישו עורכי הדין רן שפירא ורותם ציוני ממשרד עורכי הדין "אלמוג-שפירא", תביעה נגד המועדון. בין היתר נטען בתביעה, כי המועדון לא נקט באמצעי זהירות סבירים, לא הזהיר את הילדה ואת שאר המשתתפים באירוע מפני הסכנות הטמונות בשימוש במתקן, העסיק עובדים לא מיומנים, לא התקין נהלי עבודה בטוחים ואף הפגין זלזול ואדישות לביטחונם ושלומם של השוהים במועדון.

בתביעה נכתב כי בעקבות האירוע, סובלת הנערה מכאבים בשיניים החותכות העליונות, אי יכולת לחתוך מזון בשיניה ומהפרעה אסתטית עקב גשרים שהותקנו על פני כותרות השיניים העליונות הקדמיות שלה, שנשברו באירוע. כמו כן, היא נאלצה לעבור טיפולי שורש ועד היום היא נמצאת במעקב רפואי ואף תצטרך גם טיפולים עתידיים.

התביעה שהגישו עורכי הדין בשם ההורים וביתם, נגד המועדון ונגד חברת "הראל" המבטחת את המקום, הועמדה על סכום הפיצויים המקסימלי שבסמכות בית המשפט השלום בתל אביב.

מהמועדון נמסר: "אנו פעילים למעלה מ-20 שנה ומעולם לא היו תלונות מאין אלו. אנו מצרים על האירוע שקרה. האירוע כרגע מתברר בבית המשפט ונחכה להכרעת בית המשפט".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אני

    אולי ככה ילמד הנוער החילוני להפסיק לשחק בכל מיני משחקים מטורפים, למה לשחק עם שור לא ברור

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר