בית חולים שמיר אסף הרופא, צילום דוברות בית החולים
בית חולים שמיר אסף הרופא, צילום דוברות בית החולים

שמיר-אסף הרופא: נבנית תוספת למיון קורונה בעלות של 2.5 מיליון שקלים

בעקבות העלייה במספר הפניות למיון של חולים שאינם קורונה במקביל לעלייה במספר המאומתים והחשודים בקורונה, הוחלט על הקמת מבנה נוסף למיון קורנה

פורסם בתאריך: 25.10.20 12:23

שבוע לאחר פתיחת הסגר ובראשון לציון הנתונים מעודדים; מספר החולים הפעילים בעיר עומד על 256, כאשר בשבוע האחרון נוספו רק 79 חולים חדשים, מתוך 5,174 בדיקות שנערכו בעיר בשבוע האחרון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


במרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא נפטר ביממה האחרונה חולה קורונה בן 78. בית החולים מסר כי הוא משתתף בצער המשפחה. במחלקות הקורונה הייעודיות והנפרדות מאושפזים 45 חולים מהם 32 חולי מוגדרים במצב קשה, 17 מונשמים, 7 חולים במצב בינוני והיתר קל.

בימים אלה נבנת בבית החולים תוספת למחלקת מיון הקורונה הקיימת (אתר נשימתי מוגבר במחלקה לרפואה דחופה) שתאפשר לקלוט כמות כפולה של חולים. בניגוד לגל הראשון, בגל השני עלו מספר הפניות למיון של חולים שאינם קורונה, תוך עלייה במספר המאומתים או חשודים לקורונה. לאור העלייה במספר החולים הוחלט בהנהלת המרכז הרפואי להרחיב את אתר הקורונה האחורי והנפרד והוא נמצא בשלבי סיום הבנייה. עלות הקמת תוספת הבנייה בשטח של 250 מ"ר, בבנייה קלה ומהירה, מוערכת בכ-2.5 מיליון שקל לא כולל הצטיידות ייעודית, כגון מיטות ומכשור רפואי.

 

כיום מיון הקורונה האחורי והנפרד כולל 10 עמדות מנוטרות ומצולמות ייעודיות למטופלים מאומתים ואתר נוסף עם 10 מיטות נוספות למטופלים עם חשד לקורונה. במבנה החדש שנבנה בצמוד יוקמו עוד 10 עמדות טיפול עם מיטות שניתן במצב חירום להכיל כ-20 עמדות. 

מנהל המלר"ד, ד"ר דניאל טרוצקי, מסר: "הקמת המבנה והרחבת המלר"ד בוצעו לאחר תכנון משותף עם ההנהלה ושימוש בבנייה קלה ומהירה. באתר הקורונה ("נשימתי מוגבר") במלר"ד מטופלים חולים מורכבים שלעיתים רבות זקוקים לטיפול מתקדם ואף לתמיכה נשימתית עד להעברתם להמשך טיפול ביחידת טיפול נמרץ או במחלקות האשפוז הייעודיות לחולי קורונה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר