זורקים חזיזים, מסכנים נהגים, בורחים מהשוטרים ומעלים לטיק טוק I צפו:

שגרת קורונה: בתי הספר סגורים והנערים המשועממים הפכו את הלילות של תושבי ראשון לציון לסיוט. כך תיעדו עצמם נערים בורחים מהפיקוח

פורסם בתאריך: 19.10.20 13:24

"חודשיים שאנחנו חוששים. זה פשוט שערורייה מה שקורה בשכונה, נערים משועממים שגורמים לוונדליזם, רעש, קללות בכל לילה", כך מספר תושב שכונת קריית גנים, שבמערב ראשון לציון. לטענתו ולטענת תושבים נוספים, סגירת מוסדות החינוך והגבלות הקורונה הפכו את חייהם לסיוט, כאשר מדי לילה הם נאלצים להתמודד עם מטרדי רעש מצד בני נוער משועממים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


סגירת מוסדות החינוך בעקבות המאבק בהתפשטות נגיף הקורונה, גרם לעלייה חדה בשוטטות בני הנוער בלילות. בשכונת קריית גנים מדווחים התושבים על עשרות בני נוער, שמדי לילה רוכבים על קורקינטים ואופנים חשמליים, גורמים למטרדי רעש ולעיתים מסכנים את הנהגים בכך שמרססים לעברם אבקות ממטפי כיבוי אש. את כל זה מתעדים הנערים בטיק טוק.

"אנחנו פונים למשטרה ולמוקד העירוני", מספרת דיירת בשכונה, "הפקחים והמשטרה מגיעים, אבל לא מצליחים לתפוס אותם. הם בורחים ואחר כך מתעדים זאת בטיק טוק. שום דבר לא עוזר, ואנחנו סובלים ערב ערב".

לטענת תושבי השכונה הנערים מתקבצים ברחוב שער הגולן, לא פעם גונבים מטפי כיבוי אש, משליכים נפצים לעבר הכביש והבתים, מקללים וצועקים. משם הם ממשיכים לכיוון העץ הזקן, כשמגיעים פקחים או אנשי השיטור העירוני, מתחבאים בגינה, במקום שבו אין גישה ברכב.

"הם פשוט צוחקים על המשטרה והפיקוח, נוסעים בשביל ונעלמים להם או שמסתובבים סביבם ובורחים, השוטרים לא יכולים לתפוס אותם", מספר אחד השכנים, "בחג סוכות היה פה מכות, פירקו ילד במכות, הגיעו לכאן שוטרים ואנשי מד"א, אבל לא עשו להם כלום. הלילות שלנו הפכו לסיוט".

מהחברה לביטחון נמסר בתגובה: "פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון הוזעקו למספר כתובות בשכונה בעקבות דיווח על הקמת רעש ושימוש במטפים על ידי בני נוער. הדברים נעשים בהשראת סרטונים העולים באפליקציית הטיק טוק, על רקע העובדה כי חלק מבני הנוער נמצא בחוסר מעש בין היתר בשל משבר הקורונה וסגירת מוסדות החינוך. אנחנו פועלים במספר דרכים, בין היתר בעזרת מצלמות, פעילות פקחים ואף אנשי השיטור העירוני. במקביל החברה לביטחון פועלת יחד עם מינהל הקהילה בעירייה כדי למצוא דרכים יצירתיות לסייע לבני הנוער לעבור את התקופה המאתגרת שנכפתה על כולנו".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "המשטרה פועלת בנחישות למניעה ולאכיפה של עבירות הרעש בשכונה ובאזורים שונים ברחבי העיר, במטרה לשמור על מרקם חיים תקין ועל איכות חייהם של התושבים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. נעמה

    פשוט עושים צחוק מהמשטרה ומה פיקוח
    סכנת חיים ואף אחד לא מצליח לעצור את התופעה. בושה

  2. מני

    שיסגרו כבר את האפליקציה המטומטמת הזו. זה עם ישראל אין הרבה מה לעשות בכל מקום עודה רע.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר