חשד להתעללות: השירות הווטרינרי העירוני החרים כלב שהוחזק בתנאים קשים

הכלב פונה לבית חולים וטרינרי לאחר שסבל משבר ברגלו וכעת הוא מוחזק במתקן מוגן בעיריית ראשון לציון

פורסם בתאריך: 19.10.20 10:49

השירות הווטרינרי העירוני בראשון לציון, החרים בסוף השבוע האחרון כלב שהוחזק בתנאים ירודים, לאחר שרגלו נשברה. בעליו של הכלב הוא תושב העיר שהיו נגדו תלונות בעבר על תנאי החזקה ירודים ושוטטות של כלב אחר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


הכלב הועבר לבית החולים הווטרינרי שם עבר ניתוח לתיקון השבר ברגלו. כעת הוא מוחזק במתקן מוגן של עיריית ראשון לציון. "זה מקרה מזעזע ועצוב שאין לו מקום בעיר שלנו ובכלל", אמר ראש העירייה, רז קינסטליך והוסיף, "לא נאפשר לאיש לפגוע בבעלי חיים ונהיה בלתי סלחניים במקרים כאלו. ישר כוח לשירות הווטרינרי על הטיפול במקרה ובכלב".

שכניו של התושב הם אלו שפנו לשירות הווטרינרי וטענו כי הכלב מוחזק בתנאים שאינם הולמים, קשור בשרשרת ואף העידו כי בעל הכלב נוהג להכותו. לטענתם, רגלו של הכלב נשברה לאחר שנפגע בתאונת דרכים, אולם בעליו סירב לתת לו טיפול רפואי. בשל כך, הגיע הווטרינר העירוני, ד"ר תומר ניסימיאן, על מנת למסור לבעליו הודעת החרמה בנוכחות צוות השיטור המשולב בחשד לעברה על חוק צער בעלי חיים, הסדרת הפיקוח על כלבים ופקודת הכלבת.

מנהל השירות הווטרינרי, ד"ר יהונתן אבן צור סיפר כי "בכל שנה אנו נתקלים במקרים בודדים המשלבים צער בעלי חיים והחזקת בעלי חיים באופן המנוגד לחוק וגורם למטרד. במרבית המקרים אנו מצליחים לשפר את תנאי ההחזקה של בעלי החיים תוך שימוש בסמכותנו וסיוע בגורמים נוספים, כמו החברה לבטחון".

"במצבים קיצוניים ולאחר שמצאנו שהתושב לא משתף פעולה אנו מפעילים את כלל סמכותיותנו על פי החוק להסדרת הפיקוח על כלבים, פקודת הכלבת, חוק העזר ותקנות צער בעלי חיים שלאחרונה שלושה רופאים וטרינרים עירוניים הוסמכו על פיו", הוסיף ד"ר אבן צור.

בשירות הווטרינרי פועלים כעת בהתאם להוראות החוק וההנחיות במקרה של החרמת כלב ולאחר תום ההליך, יימסר הכלב לאימוץ.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כלב שניצל מחלאה מדוע אין מפרסמים את פניו ומקום מגוריו של החלאה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר