לא רק אכיפת קורונה: פקחי החברה לביטחון הצילו כלב

"דווקא בתקופה הזו, כשאני קוראת איך מכפישים את הפקחים שבסופו של דבר עושים את עבודתם, חשוב לספר כיצד הם הצילו את הכלב", אומרת תושבת העיר

פורסם בתאריך: 15.10.20 14:47

פקחי החברה לביטחון בראשון לציון מזוהים בעיקר כמי שעסוקים באכיפת תקנות הקורונה, אבל השבוע הם הצליחו להציל כלב ולהחזיר אותו לבעליו.

"ביום שבת בבוקר יצאתי להליכה, כשהגעתי לכיוון איקאה ראיתי כלב גדול ומפוחד שרץ נגד כיוון התנועה, הוא כמעט נדרס מספר פעמים וחששתי לחייו", מספרת נטלי בקרמן, תושבת העיר. "היה עוד רוכב אופניים שראה את המחזה הנורא, הוא קרא לכלב שהגיע אליו אבל המשיך לרוץ. שנינו יחד הבנו שהכלב במצוקה שכנראה הלך לאיבוד ואז לאחר מחשבה מהירה התקשרנו למוקד 106 של ראשון לציון".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המקרה התרחש לאחר מקרה ההתעללות הקשה בכלב בבת ים שבעקבותיו הוגש כתב אישום נגד בעליו. "הפקחים היו נהדרים, הם בדקו מיד את השבב ונתנו לו מים. הכלב היה מאוד בסטרס אז הוא לא שתה, רק ישב והתנשם מהריצה הארוכה. תוך כדי הם הזמינו וטרינר תורן למקום ובגלל השמש הקופחת החליטו להזיז את הרכב מול הכלב כדי שיהיה לו צל, אלה דברים קטנים אבל מראים על לב טוב שזה מחמם את הלב. דווקא בתקופה הזו, כשאני קוראת איך מכפישים את הפקחים שבסופו של דבר עושים את עבודתם".

ליאור קראוס, אחד הפקחים שעזר לכלב סיפר את סיפורו הפשוט של עזרה לבעל חיים במצוקה: "עשינו זאת מכל הלב ועם הרבה סבלנות כמו תמיד. בסך הכול זו חוויה נעימה אחרי כל התקופה המאתגרת הזו. אנשים צריכים להבין שהפקחים לא רוצים ברעתם, זו העבודה שלנו. לעיתים זה משתקף לטוב ולעיתים נראה אולי פחות טוב אך בסופו של דבר תפקידנו לעזור לציבור בראשון לציון".

סגן ראש העירייה והאחראי על החברה לביטחון, מקסים בביצקי, אמר: "הפקחים שלנו קודם כל בני אדם והמקרה הזה מעיד על כך. הירידה לפרטים הקטנים כמו להגיש לכלב מים ולדאוג לו לצל ואיתור הבעלים במיידית לא מובן אליו. זוהי הגדלת הראש ועל כך אני רוצה להודות להם מכל הלב ולומר שימשיכו במלאכתכם המבורכת".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ארז

    כל הכבוד לעובדיי החברה לבטחון.
    ראוי שתהיה יחידה גדולה ככל האפשר אשר תטפל בבעלי חיים.
    בתקופה האחרונה רואים שינוי גם בכמות הצואה ברחובות וגם בכמות הכלבים המסתובבים חופשי .
    יישר כוח

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר