קניון הזהב הודיע: נפתח ביום ראשון

גם קניונים מצטרפים למחאת בעלי העסקים ולא ממתינים להחלטות הממשלה

פורסם בתאריך: 14.10.20 16:51

קניון הזהב צפוי להיפתח ביום ראשון הקרוב, בכפוף להחלטה של התאגדות רשתות המסחר, האופנה וההסעדה, גם אם הממשלה טרם תסיר את הסגר.

"אנחנו טובעים, נגמר לנו החמצן, הוכח שמסחר אינו מדבק, הגיע הזמן לפתוח". כך אומר שחר תורגמן, יו"ר דירקטוריון קבוצת בריל וחבר ועד הפעולה של התאגדות רשתות המסחר האופנה וההסעדה.
בעוד בממשלה נמצאים בחילוקי דעות סביב סיום הסגר שהחל בערב ראש השנה, ולאחר ויכוח סוער אמש בין ראש הממשלה שביקש להאריך את הסגר עד ליום שני ואילו ראש הממשלה החליפי ביקש לסיימו ביום שישי הקרוב, החליטו בהתאגדות רשתות המסחר, האופנה וההסעדה בישראל לפתוח את החנויות ביום ראשון הקרוב ה-18 לחודש, גם אם הממשלה לא תאשר זאת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ההתאגדות מאגדת בתוכה 400 רשתות מסחר הפרוסות בכ-18,000 חנויות בכל רחבי הארץ ומעסיקות כ- 300,000 אלף עובדים. ההתאגדות החליטה לקחת את המושכות לידיים ולא להמתין להחלטת הממשלה ולפתוח את החנויות למעט בערים האדומות.

קניון הזהב בראשון לציון נכלל אף הוא ברשימה של ההתאגדות וייפתח ככל הנראה גם הוא ביום ראשון הקרוב.

"הממשלה ממשיכה לעשות צעדים בלי לדבר איתנו" אמר הבוקר שחר תורג'מן בראיון בגל"צ, "כל החנויות שלנו ביום ראשון הקרוב ייפתחו, למעט הערים האדומות. כלל הקניונים במרכזים ביניהם ביג, קרסו נדלן, קניון דיזנגוף, קניון הזהב, קניון ממילה, סוהו נתניה, ייפתחו".

עוד נמסר מההתאגדות כי "ראשי ערים רבים הנחו את הפקחים העירוניים שלא לרשום דוחות לחנויות. במספר רשויות אף הגדילו לעשות והוציאו את הפקחים לחל"ת כדי להימנע מרישום דוחות לחנויות, אנו בקשר עם ראשי ערים נוספים וכן עם בעלי הקניונים כדי להרחיב את מעגל החנויות שתיפתחנה ביום ראשון הקרוב ה-18 לחודש".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עכשיו נראה את המישטרה שהייתה גיבורה בחתונה בגבעת זאב..קדימה. מה זה כל אחד עושה פה מה שהוא רוצה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר