איתי מתיתיהו. צילום אלון לבנה
איתי מתיתיהו. צילום אלון לבנה

הצעה: לפתוח את המרכזים הקהילתיים לתלמידים שאין להם מחשב בבית

המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הנוער וצעירים: "יש לנו בעיר מתקנים שאפשר להנגיש לנוער במקום שיעמדו סגורים"

פורסם בתאריך: 14.10.20 13:54

סגירת מערכת החינוך הובילה לכך שהתלמידים נאלצים ללמוד מהבית באמצעות המחשב ותוכנת הזום. עם זאת, ישנן משפחות רבות שאינן מסוגלות לרכוש מחשב לכל ילד ובכך מעמיקים הפערים ואי השיוויון בין התלמידים בעיר. היום (רביעי) צפויה לעלות הצעה חדשה  בישיבת מועצת העיר, לפיה יש לפתוח את המרכזים הקהילתיים בעבור כל אותם תלמידים ללא מחשב בבית.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


את ההצעה העלה המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק הנוער וצעירים, איתי מתיתיהו, שזיהה את מצוקתן של משפחות רבות בעיר שאין להן מחשב כלל או שיש רק מחשב אחד שלא מספיק לכל הילדים בבית. מתיתיהו מציע לפתוח בשעות הבוקר את כל מתקני העיר שיש בהם מחשבים לרבות ספריות, מתנ"סים, מרכזי קליטה, קתדרות וכיתות לימוד לטובת בני הנוער בעיר כדי שיוכלו ללמוד מרחוק.

מתיתיהו אף הנחה את הדרג המקצועי באגף הנוער והצעירים להשמיש מתקנים נוספים עבור בני הנוער בשעות הלימודים. "לצערי המציאות החדשה שנקלענו אליה יחד עם פתיחת שנת הלימודים מחייבת למצוא פתרונות יצירתיים. הקושי למשפחות עצום, כאשר בהרבה משפחות ישנם שלושה ילדים במסגרות החינוך בו זמנית, עם מחשב אחד בבית. ההצעה שלי תיתן מענה לאותם בני נוער שמבקשים ללמוד", אמר מתיתיהו.

"זה שונה ללמוד מהבית או להתלבש ולצאת ללמוד בספריה", מסביר מתיתיהו, "סביבת הלימודים מאוד חשובה ולנו בראשון לציון יש את מתקני העיר שאפשר להנגיש לנוער במקום שיעמדו סגורים".

לדבריו של מתיתיהו, בישיבת ההנהלה שהתקיימה ביום שני האחרון, ברך ראש העירייה, רז קינסטליך, על ההחלטה וביקש לקבל תוכנית עבודה מפורטת שתמנע היווצרות מצב של התקהלות. "אני בשלבי סיום של התוכנית. אין לי ספק שזה יטיב עם הנוער ויעזור להם להגיע לתוצאות טובות", סיכם מתיתיהו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר