צילום: מיכאל איפרגן

כך הפכו החייל מראשון לציון וניקי הכלבה לכוכבי טיק טוק | צפו:

ביחד עם כלבת הצ'יוואווה שלו, הפך אביתר עוזרי לכוכב רשת עם מליוני עוקבים, וכל זה כשהוא עדיין בצבא

פורסם בתאריך: 16.10.20 10:43

אפליקציית הטיק טוק שפרצה בשנים האחרונות בכל העולם הפכה לפופולארית מאוד בקרב ילדים ובני נוער בישראל והצמיחה לא מעט כוכבי רשת. אחד מהם הוא אביתר עוזרי, בן 22 מראשון לציון, שמחזיק ב-1.6 מיליון עוקבים באפליקציה, מעל 72 אלף עוקבים באינסטגרם ופרופיל של הכלבה שלו, ניקי, עם מעל 20 אלף עוקבים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


עוזרי, שנחשב לכוכב רשת, עתיד לסיים בתקופה הקרובה את שירותו הצבאי בבסיס תל השומר בחיל הטכנולוגיה והאחזקה. כיום, לא מעט תוכניות בידור בארץ ובחו"ל כבר הזמינו אותו אליהן ביחד עם כלבת הצי'וואווה שלו, ניקי, שגם היא כבר הפכה לכוכבת רשת בפני עצמה. "לא חשבתי שאהפוך לכוכב רשת. הכול קרה במקרה", מספר עוזרי.

"הכלבה שלי היא הדבר הכי מצחיק ולא צפוי שיש, רגע אחד היא מלקקת אותך ורגע שני היא מוציאה קולות של כעס ועצבים. אז התחלתי לצלם סרטונים שלנו יחד וזה פשוט תפס", הוא מספר.

הסרטון שהכתיר אותו סופית ככוכב רשת צולם לפני כשנה וחצי, ביום האישה, בו הוא העלה סרטון לפייסבוק וכתב "יום האישה שמח לכלבה שלי ניקי". במשך 48 שניות, הראה עוזרי בצורה הומוריסטית אותו עם כלבתו ניקי בשעת כעס ואת האהבה ביניהם. הסרטון זכה ל-7.5 מיליון צפיות, 76 אלף תגובות ו-112 אלף שיתופים.

משם המשיך עוזרי והעלה סרטונים נוספים לטיק טוק וכך הוא נחשף בפני קהל רחב מכל העולם. הסרטון שהעלה בחודש יוני האחרון הגיע לכ-27.6 מיליון צפיות ו-3.5 מיליון לייקים.

לאחרונה, גם בעמוד הרשמי של טיק טוק בפייסבוק הבינו את הפוטנציאל שיש לעוזרי וניקי, והעלו לקט של שני סרטונים באורך של שלוש דקות כל סרטון. הצפיות לא איחרו להגיע והסרטון הגיע למעל 600 אלף שיתופים, 1.5 מיליון לייקים ולטענתו של עוזרי למעל 30 מיליון צפיות בתוך ימים ספורים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"אין ספק שזה מרגש להיות כוכב רשת", מספר עוזרי, "היופי בכך הוא שכל אחד יכול. בלי התמיכה של ההורים וחברים לא הייתי נכנס לכל זה. היום אנשים מכל העולם כותבים לי. קיבלתי לא מעט הצעות מחו"ל להגיע לתוכניות בידור עם ניקי. לצערי הקורונה קטעה את המומנט אבל אני ממשיך בכל הכוח".

נכון להיום הוא לא בזוגיות, אבל עוזרי מספר שיש לא מעט פניות מנשים מכל העולם שפנו אליו וביקשו שיגיע לארצות בו הן מתגוררות. "רצו לשלוח לי כרטיס טיסה רק שאבוא. זה מחמיא לי אבל קודם אסיים את השירות הצבאי", הוא מספר.

יש תוכניות לעתיד?

"אני חושב על לימוד משחק. קיבלתי משהו במתנה. אני עדיין מתלבט בין תואר בהנדסה בהמשך ללימודי העתודה שלי, אבל אני גם נמשך לתחום הבידור. נראה לאן החיים ייקחו אותי, כרגע כל האפשרויות על השולחן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. בחורה שפויה

    עולם התיחפן לגמרי…כלב נהיה פסיכי מכל ההתגרויות וזה מצחיק את כולם…גועל נפש

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר