בניין עיריית ראשון לציון (צילום: אביחי חיים)
בניין עיריית ראשון לציון (צילום: אביחי חיים)

מערך החקירות האפידמיולוגיות העירוני החל לעבוד

המאבק בתחלואה הגבוהה: היחידה מטעם העירייה תבצע תשאול של חולים מאומתים

פורסם בתאריך: 6.10.20 14:32

על רקע הנכונות והנחישות של עיריית ראשון לציון לקטוע שרשראות הדבקה ולהפוך את העיר חזרה לעיר ירוקה, הקימה העירייה מערך חקירות אפידימיולוגיות עירוני.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המערך כולל יחידת תשאול המונה 18 עובדי עירייה אשר סיימו את השלב הראשון בהכשרתם לבצע חקירות אפידמיולוגיות. כלל המתשאלים עברו בהצלחה את הבחינה של משרד הבריאות.

היחידה אחראית לתשאול המעגל הראשון, כלומר תשאול האנשים שבאו במגע עם נשאים מאומתים לקורונה. כמו כן, החל מהשבוע הבא הם יתשאלו גם חולים מאומתים. ד"ר טל אסיף יהיה הרופא אשר מלווה את המערך, חברת המועצה, מיכל קלדרון, תשמש כפרויקטורית ואנט בן שחר תנהל את צוות המתשאלים.

לפי שעה, מוגדרת ראשון לציון כעיר אדומה ומושקעים בה מאמצים רבים של אכיפה והסברה על מנת לשוב להיות עיר ירוקה. ראש העירייה, רז קינסטליך: "חשוב שכולנו נירתם למאמץ הלאומי. המערך העירוני ישפר ויקצר משמעותית את זרימת המידע ויתרום לצמצום התחלואה ולקטיעת שרשרת ההדבקה. המטרה שהצבנו לעצמנו היא לחזור להיות עיר ירוקה, אבל זה תלוי קודם כל בכולנו. אני קורא לציבור להקפיד על ההנחיות ולא לזלזל לרגע".

המערך, אשר הוקם בהובלת מנכ"ל העירייה, דודי גיל, יפעל בשיתוף משרד הבריאות. "אני מודה לעובדות ועובדי העירייה שנרתמו למשימה ואני גאה שכולם עברו בהצלחה את ההסמכה של משרד הבריאות, לאחר שבכל הארץ רק 30 אחוז עברו אותה בהצלחה", אמר גיל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר