אימוץ מקוון בימי הקורונה: 64 כלבים ו-15 חתולים נמסרו למשפחות

כך עובדת בהצלחה היוזמה לאימוץ כלבים וחתולים נטושים גם בימי הסגר

פורסם בתאריך: 24.9.20 16:07

אימוץ מקוון בראשון לציון בעקבות הקורונה: השירות הווטרינרי הצליח להוביל למסירה של 64 כלבים לאימוץ מהכלבייה ו-19 כלבים יצאו לאומנה, בהמשך 16 מתוכם אומצו. בנוסף, 15 חתולים שהגיעו לכלבייה כגורים חסרי ישע או חתולים פצועים נמסרו לאימוץ, ומספר דומה של חתולים נמסרו לאומנה.

כל בעלי החיים נמסרו לאימוץ או אומנה, לאחר פעילות התאמה מקצועית במתחם ובצורה מקוונת על ידי צוות עובדי ורופאי השירות הווטרינרי וצוות הסטודנטים המתנדבים בשירות הווטרינרי העירוני. פחות מעשרה אחוזים מאותם בעלי החיים הוחזרו עקב אי התאמה לאימוץ. בזכות פעולות אלו, הכלבייה העירונית לא חוותה נטישה רבה של כלבים וחתולים בתקופה שבין שני הסגרים בעקבות הקורונה, כפי שדווח על ידי ארגונים אחרים למען בעלי חיים.

עם פרוץ משבר הקורונה, השירות הווטרינרי יזם ביצוע אימוץ מקוון מרחוק, ובהמשך עבר לבצע ימי אימוץ מקוונים בתקופה זו. צוות תיאום האימוץ יוצרים קשר אישי עם המאמצים ומלווים את תהליך האימוץ, גם בהמשך הדרך בין היתר בלווי הדרכה של מאלפת ובאמצעות סרטוני וידאו למאמצים.

ד"ר תומר ניסימיאן, המשמש כווטרינר העירוני וממלא מקום מנהל השירות הווטרינרי, מספר על אימוץ כפול של משפחת זיגמן, מאלפי מנשה. המשפחה השתתפה ביום אימוץ מקוון לחתולים ואימצה לפני חודש את החתולה קיטי. האימוץ הצליח ולאחר שבועיים השתתפה המשפחה ביום אימוץ מקוון נוסף ונחשפו לגורת הכלבים פלאפי, שהגיעה לשירות כאשר היא סובלת מדלקת ריאות חמורה ומחלת עור. לאחר שהיא טופלה נמסרה פלאפי למשפחת זיגמן.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ראש העירייה רז קינסטליך, מסר: "בעלי החיים הוא תחום שקרוב מאוד לליבי ושמתי לעצמי למטרה לקדם את הנושא ולהקצות משאבים לטיפול ולמציאת בית חם עבור בעלי החיים בעירנו. מדי שנה אנחנו נתקלים במקרים מכמירי לב של בעלי חיים המצויים במצוקה, זו חובה מוסרית שלנו להביע רגישות ואנושיות כלפיהם ולסייע ככל הניתן במיוחד בתקופת הקורונה".

ד"ר יהונתן אבן צור, מנהל שירות הווטרינרי, ציין כי "פעילות צוות האימוץ התאפשרה בזכות תמיכת עיריית ראשון לציון ומשרד החקלאות בתקצוב והן בזכות מלגות מפעל הפיס ואבני פינה בשיתוף עיריית ראשון לציון. פעילות הצוות סייעה רבות לרופאי השירות הווטרינרי ומנהל מתחם השירות הווטרינרי השנה ד"ר רפאל וטורי ולרופא האחראי על רווחת בעלי החיים בכלביה השנה ד"ר טל אסיף".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר