מחמם את הלב: הכסף למסיבת הסיום נתרם למשפחות מעוטות יכולת

בוגרי בית הספר "בארי" אספו את כספי מסיבת הסיום שבוטלה בעקבות הקורונה, והעבירו אותו לטובת נזקקים

פורסם בתאריך: 24.9.20 14:16

כמדי שנה, לפני חגי תשרי, תלמידי בית הספר "בארי" והוריהם, בשיתוף עם צוות בית הספר, אוספים ותורמים סלי מזון למשפחות הזקוקות לעזרה בחג. השנה, בנוסף לסלי המזון, קיבלו המשפחות גם כרטיס נטען בעלות של 150 ש"ח. הכסף לכך נתרם על ידי בוגרי שכבה ו' אשר סיימו בשנה שעברה את בית הספר.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


בוגרי השכבה לא חגגו את מסיבת הסיום שלהם כפי שהיה נהוג בכל שנה בגלל מגפת הקורונה. בשל כך החליטו לתרום את סכום הכסף שאספו למסיבה. התלמידים וההורים הצליחו ביחד לתרום 20 כרטיסים למשפחות הנזקקות.

"המעשה הזה של השכבה הבוגרת, מבטא את הערכים עליהם התחנכו הילדים בבית ובמשך שש שנות לימודיהם ב"בארי", מספרת אווה חאמי, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר, "חינוך לכבוד האדם, ערבות הדדית, אהבת חינם ונתינה וכיו"ר הנהגת ההורים גאה בהם על כך עד מאוד. אני בטוחה שימשיכו להפיץ את הערכים הללו גם בהמשך דרכם והם יהיו נר לרגלם".

חגית בר, מנהלת בית הספר זו השנה השמינית מספרת על מסורת מרגשת ועל כך שגם מהלימון אפשר לעשות לימונדה: "התרומה הזו בהחלט חיממה את ליבי, לראות ערבות הדדית שכזו. סלי המזון המכובדים קיבלו עוד חיזוק של כרטיס נטען עם 150 שקל, והכל נשאר בתוך קהילת בית הספר כאשר הסלים מועברים למשפחות מעוטות יכולת בבית הספר".

"אנחנו מאוד מכבדים ועושים את החלוקה בצינעה מאוד גדולה. היועצת יוצרת קשר עם המשפחות והם הגיעו בסוף היום לקחת את הסל מזון. אנחנו מלווים אותם לאורך כל השנה, גם בפסח, הקהילה מתגייסת באופן מדהים, הצלחנו להעמיד 22 סלים עשירים ומלאים", מוסיפה בר.

לסיכום אומרת מנהלת בית הספר: "האמירה היא מאוד משמעותית בחינוך הילדים, גם כשאין במאה אחוזים נותנים, האירגון, המכתבים, העזרה זה החינוך האמיתי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אמא מרוצה

    אין כמו החינוך ב"בארי".צאו ולמדו.
    ערכים קודמים לכל,צוות אחראי וקשוב.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר