בעקבות הסגר: הארכת רישיונות והיתרים לבעלי עסקים באופן אוטומטי

ראש העירייה: "פועלים כדי לצמצם את הפגיעה בבעלי העסקים ולסייע להם"

פורסם בתאריך: 22.9.20 19:12

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה וכחלק מתקנות לשעת חירום, תתאפשר הארכה גורפת של רישיונות והיתרים לבעלי עסקים באופן אוטומטי וללא תשלום אגרה. ההנחיה תקל על בעלי העסקים בעיר המצויים בתקופת חוסר ודאות.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ראש העירייה, רז קינסטליך: "ליבי עם בעלי העסקים בעיר, הצלחתם לעבור את המשבר הנוכחי מהווה הצלחה לעיר כולה. אני יודע שכבלי הבירוקרטיה בישראל מקשה על מתן סיוע מהיר ויעיל, ולכן אנו פועלים במגוון דרכים, בטווח המיידי והארוך על מנת לצמצם את הפגיעה בבעלי העסקים, להטיב ולסייע עמם".

עסקים שיש בידם רישיון עסק או היתר זמני שתוקפו פג, או עומד לפוג בין התאריכים 1 ביולי 2020 עד ה-30 בספטמבר 2020, תוקפו יוארך בשלושה חודשים. עסקים שיש בידם רישיון עסק או היתר זמני שתוקפו עומד לפוג בין התאריכים התאריכים 1 באוקטובר 2020 עד ה-30 בנובמבר 2020 תוקפו יוארך בעשרה שבועות.

ההארכה חלה רטרואקטיבית על העסקים. כמו כן, את ההארכה ניתן לממש פעם אחת בלבד ולא ניתן להאריך פעם נוספת תוקף רישיון או היתר שכבר קיבל הארכה במסגרת החוק.

ממלא מקום ראש העירייה, ד"ר אפי משה המחזיק בתיק רישוי עסקים: "אני מבקש להודות לראש העירייה שפועל איתי יד ביד על מנת לעשות הכל כדי לאפשר לבעלי העסקים להשאיר את הראש מעל למים בתקופה הקשה בחייהם. בעבורנו כל עסק הוא עולם ומלואו, ונעשה כל שביכולתנו על מנת לסייע בידם לצלוח את המשבר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר