בשורה בטקס אופנידן: הקו האדום של הרכבת הקלה יוארך עד ראשון לציון

כך סוכם בביקורה של השרה מירי רגב בטקס חנוכת נתיב האופניים שיחבר מקניון הזהב ועד תחנת הרכבת ובת ים

פורסם בתאריך: 15.9.20 19:29

בשורה לתושבי העיר: הקו האדום של הרכבת הקלה שיוצאת מתל אביב והייתה אמורה להסתיים בבת ים, יוארך עד ראשון לציון. כך סוכם בביקורה של שרת התחבורה מירי רגב, לטקס שהגיעה לחנוכת שביל אופניים חדש כחלק מפרויקט אוטוסטרדות האופניים אופנידן שמקדמים משרד התחבורה וחברת נתיבי איילון. מדובר במקטע המחבר בין קניון הזהב, גשר קוממיות תחנת הרכבת ובת ים.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


המקטע, באורך 1.5 ק"מ, מאפשר רכיבה רצופה בין מתחם קניון הזהב, גשר קוממיות ותחנת הרכבת, והוא מופרד משבילי הולכי הרגל ומהכביש. בימים אלה עובדת חברת נתיבי איילון על הארכת המקטע דרומה עד למכללה למנהל ובהמשך גם צפונה עד פארק החורשות בתל אביב.

במסגרת פרויקט אופנידן נסללים כ-100 קילומטרים של נתיבי אופניים בינעירוניים רחבים שיחברו בין ערי המרכז, מראשון לציון בדרום ועד לרעננה והרצליה בצפון. נתיבי האופניים הם בגבוה וברוחב של 3.5 מטר (דו-סיטרי), עם הפרדה מתנועת המכוניות והולכי הרגל, הפרדות מפלסיות, גשרים שיאפשרו חציה מהירה ובטוחה של כבישים מהירים, עמודי תאורה, אמצעי אכיפה, מתקני דרך לרוכבי האופניים, עמדות ריענון ומנוחה, מפות ושילוט מתאים, הצללה וטכנולוגיה תומכת.

"אוטוסטרדת האופניים היא עוד אפשרות עבור הציבור הרחב לוותר על הרכב הפרטי ועדיין ליהנות מחוויית נסיעה נעימה, ירוקה ומשופרת", אמרה השרה רגב, "זוהי בשורה לתושבי ראשון לציון והסביבה שיוכלו לנסוע כבר עכשיו לנסוע ברציפות ובבטיחות ליעדים מרכזיים באזור, וכך לסייע לבעיית הפקקים וגם להוריד את זיהום האוויר".

רז קינסטליך, ראש עיריית ראשון לציון, הוסיף: "ראשון לציון מקדמת ודוגלת בפתרונות תחבורה יעילים ובטוחים ואני גאה לחנוך את שביל האופניים החדש אנחנו נמשיך לעודד את התושבים להשאיר את הרכב בבית ולעבור לנסוע בתחבורה ציבורית, שיתופית או פשוט לדווש אל העבודה בכיף ובבטחה. זוהי רק ההתחלה ואנחנו מתכננים עוד עשרות קילומטרים של שבילי אופניים בכל רחבי העיר".

איתמר בן מאיר, מנכ"ל נתיבי איילון: "אנו גאים להשיק יחד עם עיריית ראשון לציון את המקטע החדש של פרויקט אופנידן, שנותן מענה הולם לשימוש ההולך וגובר באופניים ואופניים חשמליים ומאפשר נסיעה בטוחה ונוחה לבת ים. המטרה היא לעודד את הציבור בעיר לעבור לנסיעה באופניים ולהשאיר את הרכב הפרטי בבית".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דורון

    מירי רגב הייתה צריכה חהאריך את הקו האדום של הרכבת הקלה עד צומת ראשונים

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר