לקראת הסגר השני: קו חם להורים, חלוקת סלי מזון והגברת האכיפה

הערכת מצב בראשון לציון לקראת הסגר הצפוי ולאור התחלואה הגוברת בעיר שקרובה לדירוג הכתום בתוכנית הרמזור

פורסם בתאריך: 15.9.20 16:04

עיריית ראשון לציון קיימה לפני זמן קצר (שלישי) הערכת מצב לקראת הסגר הצפוי, כאשר ראשון לציון מתקרבת לצבע הכתום בעקבות העלייה מדאיגה בתחלואה. בניסיון לעצור את שרשרת ההידבקות, כך סיפר לנוכחים ראש העירייה, רז קינסטליך, בעירייה פועלים לזרז את אישורי משרד הבריאות להפעלת מערך המתשאלים, עובדי העירייה, שהוכשרו לקיים חקירות אפידמיולוגיות. בנוסף, קינסטליך ומנכ"ל העירייה, דודי גיל, הנחו את החברה לביטחון להגביר את אכיפת הנחיות הקורונה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


לקראת הסגר שיחל ביום שישי בצהריים, במינהל לשילוב חברתי מחלקים בימים אלה כ-2,000 סלי מזון למשפחות ואזרחים ותיקים בעיר. כמו כן, יפעל קו חם בטלפון שמספרו: 03-9682500, בימים א'-ה', בין השעות 16:00-08:00. בחגים ובסופי השבוע ניתן לפנות למוקד 106.

בעירייה נמשכת ההיערכות לקראת חגי תשרי, במסגרתה החברה העירונית, בשיתוף המועצה הדתית וחברת קדישא פועלים להקמת מתחמי תפילה תחת הצללה ובמקרה הצורך הקמת מאהלים. בעירייה מדגישים כי יש להתעדכן בהגבלות הקיימות ולהקפיד על קיומן.

בנוסף, במינהל החינוך ערוכים לעבור ללמידה מרחוק, למעט החינוך המיוחד. במנהל ובתקשוב משלימים השאלת מחשבים ניידים למשפחות שזקוקות לסיוע בנושא. כמו כן, הקו החם של השירות הפסיכולוגי חינוכי זמין בטלפון 03-9407700 עם צוות של פסיכולוגים הערוכים לתת מענה לתושבים, להורים לצוותים חינוכיים. בחגים ובסופי שבוע ניתן לפנות למוקד 106 לקבלת מענה מפסיכולוג כונן העומד לרשות התושבים.

בתוך כך, בחברה לביטחון ממשיכים בפעילות האכיפה: 52 דוחות נרשמו ביממה האחרונה על ידי פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון, לאזרחים ובעלי עסקים ברחבי העיר שלא עטו מסכה או שלא עמדו בהוראות "התו הסגול".

על פי הנחיית ראש העירייה, רז קינסטליך, ומנכ"ל העירייה, דודי גיל, תוגברו סיורי הפקחים באזורים הומה קהל ובכלל זה, מרכולים, רשתות השיווק, הקניונים והשווקים בעיר."אנחנו עדים לתופעה של התגודדויות בתוך רשתות השיווק של קונים המגיעים לבצע רכישות מוצרים לקראת החג", אומרים בחברה לביטחון, "העומסים מורגשים בקופות ומול עמדות השירות במרכולים. אנשים לא מקפידים על ריחוק של שני מטרים ולצערנו מנהלי המרכולים לא אוכפים את ההנחיות",

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר