משקפי שמש
צילום: The_Molostock / shutterstock.com

נתפס על חם: הגנב שתועד במצלמות, התנצל והחזיר את הסחורה שלקח

בעקבות פרסום התיעוד ממצלמות האבטחה ברשתות החברתיות, החליט הגנב להשיב את המשקפיים לחנות האופטיקה

פורסם בתאריך: 3.9.20 09:53

"לא האמנתי שאקבל את המשקפיים הגנובות בחזרה. מעולם לא שמעתי על גנב שמחזיר את מה שלקח, אבל הפרסום בסופו של דבר ניצח". כך מתאר לאון חנה, בנו של רוברטו מחנות המשקפיים הוותיקה, "אופטימדיק" שברחוב הרצל, בראשון לציון.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


ביום שלישי שעבר, בשעות אחר הצהריים, נכנס אדם לחנות "אופטימדיק", וגנב שלושה זוגות משקפיים של המותג היוקרתי "פראדה". בעל החנות הוא רוברטו חנה, בן 84, אשר עובד ביחד עם בנו לאון בעסק המשפחתי שקיים כבר כ-60 שנה בעיר. חנה שהה בחנות בעת הגניבה, אולם לא הבחין במתרחש. ככל הנראה, מדובר בגנב מקצועי שביצע מספר גניבות מחניות אופטיקה נוספות בעיר.

למחרת בבוקר, הגיע בנו לאון לפתוח את החנות, וגילה להפתעתו ששלושה זוגות משקפיים יקרות חסרים בחנות. מיד הוא הלך להסתכל במצלמות שהצליחו לתעד את רגעי הגניבה. את הסרטונים הוא הפיץ דרך הרשתות החברתיות והפרסום עשה את שלו.

 

"ביום חמישי בערב, הגיע אדם מטעמו של הגנב, החזיר את המשקפיים וביקש סליחה", מספר לאון, " הייתי המום, דבר כזה עוד לא קרה לי. אותו אדם ביקש שנוריד את הסרטונים מהרשת החברתית כי זה גורם לאי נוחות. השבתי לו, שאני לא מתכוון לעשות את זה כי הם כבר שותפו בהרבה קבוצות".

איך הייתה ההרגשה לקבל את הסחורה חזרה?

"מדובר בגניבה של משקפיים בסכום של מעל 2,000 שקל. זה לא מעט כסף בטח לא בתקופת הקורונה שיש קושי לכולם. אני גם בטוח שהדבר קרה בגלל ההפצה של הסרטונים ועובדה שהוא ביקש שאוריד את זה. נודע לי שהוא גנב מעוד סניפים שלא החזיר להם כי הם לא פירסמו את הסרטונים. אני מאחל לאותו אדם שימצא עבודה אחרת, לצערי זו הדרך שלנו להילחם בתופעה המכוערת הזו של הגניבות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר