מימין: שיפרה ואורנה

חברתה של האם שנפטרה במפתיע לעיניי ילדיה: "זה עצב בלתי נתפס"

הן למדו יחד, שירתו יחד בצבא ועבדו יותר מ-30 שנה בשמיר-אסף הרופא: שפרה מימון נפרדת מחברה הטובה הקרובה ביותר של אורנה הינדי, שהתמוטטה ומתה בשבוע שעבר, בגיל 53

פורסם בתאריך: 23.8.20 16:35

"הלב שלי חצוי לשניים. החיים כבר לא יראו אותו הדבר בלעדיה", כך מספרת שפרה מימון, חברה הטובה הקרובה ביותר של אורנה הינדי ז"ל, שנפטרה במפתיע בביתה לעיניי ילדיה, בגילאי 17 ו-12.

האירוע הטרגי, שקרה ביום שלישי בשעות הלילה, היכה בכאב והתדהמה את בני משפחתה וחבריה של אורנה, בהן חברתה הקרובה שמלווה אותה כבר ארבעה עשורים.

שפרה ואורנה ז"ל היו האחיות הוותיקות ביותר במחלקת נוירולוגיה בבית החולים שמיר-אסף הרופא. הן עבדו יחד 34 שנים במחלקה. היכרותם החלה עוד מהלימודים, יחד למדו באותה מגמה, יחד שירתו בצבא כאחיות מעשיות ויחד המשיכו בעבודתן כאחיות בשמיר-אסף הרופא.

"אין יום בלי שהיינו מדברות לפחות שלוש פעמים", מספרת שפרה בכאב. "היינו אחיות בלב ובנפש. הרופאים היו מתבלבלים בשמות שלנו, עד כדי כך החברות והקשר בינינו היה חזק".

שפרה מספרת כי לפני מותה הפתאומי, אורנה סיפרה על כאבים בצוואר ובכתף. "אנשים לא יאמינו אבל כשכאב לי משהו גם כאב לה", היא מספרת, "אמרתי לה שגם לי נתפס הכתף והסברתי לה מה לעשות. למחרת היא לא הלכה לעבודה בגלל הכאבים. זה לא אפיין אותה. הצעתי לה שתלך להיבדק, והיא אמרה שתלך. זה היה בצהריים. בערב, בשעה שמונה וחצי, סימסתי לה. היא לא ענתה לי. אחרי חצי שעה קיבלתי את הבשורה הקשה הזאת. היא הספיקה לסמס לחברה מהמחלקה וכתבה שתגיע כדי לקבל טיפול, אבל היא לא הצליחה להגיע לבית חולים. זה עצב בלתי נתפס. הלב שלי שבור".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


"לאחר מותה ביקשו ממני לשלוח תמונות שלה, אבל בכל התמונות שלנו אנחנו מופיעות יחד. שלחתי את התמונות ואמרתי: 'תחצו את התמונות, גם ככה הלב שלי חצוי לשתיים'".

איך תמשיכי לעבוד במחלקה הנוירולוגית בלי החצי השני שלך?

"הרופאים שאלו אותי: 'מה יהיה, תמיד התבלבלנו בשמות שלכם, עכשיו איך נוכל לקרוא לך אורנה? אז עניתי להם: 'שיקראו לי אורנה, ככה לא ישכחו אותה'".

גם באולפנה שבה לומדה בתה של אורנה, קיבלו בכאב את הבשורה הקשה על מותה של אורנה. הנהגת ההורים נרתמה כדי לתמוך בתלמידה ובמשפחתה. "הגענו לנחם את המשפחה והלב נקרע. בהפרש של יממה ממועד פטירת האם חל יום הולדתה ה-17 של בתה", מספרת יו"ר הנהגת ההורים, שרית מזור. "אנחנו מאמינים שמיתר תלך בדרכה של האם ותעשה חסדים עצומים. היא תעשה נחת לאמה, וכל מעשיה הטובים לאורך השנה יהיו לעילוי נשמת אורנה בכל יום הולדתה של מיתר עצמה".

 


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות בראשון לציון? 

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "השקמה ראשון לציון" באייפון 

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון  כאן  והיו הראשונים לדעת


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. יהודי פשוט וצנוע

    מסכנה, איזה כאב לב, חבל על הזמן!
    עליה השלום, היא ונשמתה גן עדן.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה ראשון לציון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר